1398-12-01 16:06
1276
0
67574
مردم شهرستان گنبد:

با آمدن پای صندوق های رای، خاری در چشم دشمن می شویم/ وجود اقوام مختلف باعث شور انتخاباتی شده است

شور و نشاط انتخاباتی در شهرستان گنبدکاووس همچون دیگر شهرهای مختلف کشور وجود دارد.وجود کاندیداها از اقوام مختلف این شور و نشاط را در شهرستان مضاعف کرده است.

به گزارش گلستان ما، برخلاف آنچه دشمنان گمانه زنی کرده و می کنند حضور جوانان و اقشار مختلف مردم در ستادهای انتخاباتی و تحقیق و بررسی از کاندیداها نشان دهنده برگزاری انتخابات پرشور است.

با پایان یافتن زمان تبلیغات، مردم به مرحله تصمیم گیری رسیده اند و باید برای انتخاب نماینده ای که قرار است سرنوشت شهرتان را در 4 سال آینده به او بسپارند پای صندوق رای بیایند. در ادامه به بخشی از نظرات مردم اشاره می شود.

زهرا طوسی دانشجوی رشته حقوق در گفت و گو با خبرنگار ما در گنبدکاووس اظهار کرد: حضور در انتخابات دوم اسفندماه و انتخاب اصلح برای کرسی مجلس شورای اسلامی پیروی از اصل ولایت فقیه است.

وی افزود: مردم ایران با حضور خود در راهپیمایی 22 بهمن نشان دادند که پای آرمان های نظام جمهوری اسلامی ایستادند و ولایت فقیه خود را تنها نمی گذارند و فردا نیز با حضور پای صندوق رای و انتخاب اصلح بر استمرار انقلاب اسلامی مهر تایید خواهند زد.

حسین کوهی فرد میانسال گنبدی گفت: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی در همه صحنه ها حضور داشتم و تا زنده هستم با حضور خود خار چشم دشمنان خواهم بود.

وی با اشاره به تبلیغات کاندیداهای مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: تبلیغات شفاف و صحیح سبب افزایش بینش و اندیشه مردم نسبت به کاندیداها می شود ولی متاسفانه بیشتر کاندیداها در زمان تبلیغات با گذاشتن سرودها آنهم با صدای بلند در کوی و برزن و یا رژه خودروهای همزمان خود به صورت دسته جمعی سبب آزار و اذیت و بستن خیابان ها می شوند امید داریم قانونی در این مورد برای کاهش اذیت مردم در زمان تبلیغات اعلام شود.

کوهی گفت: مردم امروزی ما بسیار هوشیار هستند و همه رفتارها و اخلاق کاندیداها و تبلیغات آنها را رصد می کنند که این رصد در رای آنها بسیار تاثیرگذار است.

سمرا آق آتابای در این گفت و گو اظهار کرد: شرکت و حضور کاندیداها از اقوام و گروهای مختلف شور و نشاط زیادی را در شهر ایجاد کرده اما امید داریم در زمان رای دادن مردم گنبدکاووس فارغ از نگاه قومیتی طبق فرمایشات مقام معظم رهبری به فرد اصلح رای دهند.

وی گفت: فرد کارآمد و دلسوز و انقلابی می تواند از هر قوم و نژادی باشد و به مجلس شورای اسلامی راه یابد اما مردم باید نگاه و فکر خود را از قومیتی بودن به کارآمد و انقلابی بودن تغییر دهند.

علی رئوفی جوان 30 ساله گنبدی در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: شاید ما جوانان در زمان انقلاب نبوده و آن را درک نکرده باشیم ولی افرادی مانند شهید حججی از دل همین جوانان رشد کرده و جان خود را فدای اسلام و آرمان های انقلاب اسلامی کردند بنابراین ما هم در کنار بزرگان و افرادی که برای پیروزی انقلاب اسلامی تلاش کردند می ایستیم و خط قرمز ما نیز عدول افراد و مسئولان از فرمایشات مقام معظم رهبری است.

وی خاطرنشان کرد: به پیروی از رهبر معظم انقلاب فردا پای صندوق رای حاضر شده و با انتخاب اصلح خود تلاش می کنم ادامه دهنده راه شهدا همچون شهید حججی و سردار سلیمانی باشم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.