1398-11-18 18:26
1271
0
67446
رئیس دفتر رئیس جمهور :

آمریکا لایق مذاکره با ایران نیست

رئیس دفتر رئیس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری گفت: ادبیات آمریکا درباره مذاکره با ایران نسبت به سال گذشته تغییر کرده و امسال برای مذاکره التماس می کند اما آمریکا لایق مذاکره نیست.

به گزارش گلستان ما، محمود واعظی ظهر امروز در مراسم متمرکز پروژه های دهه فجر شهرستان در دانشگاه شمس گنبدکاووس اظهار کرد: ایجاد اشتغال و توسعه کشور از برنامه های مهم دولت است و معتقدیم با ایجاد اشتغال و افزایش تولید، کشور را از همه خطرات مصون می کنیم.

وی افزود: در این راستا بخش دولتی و خصوصی دست به دست هم داده تا اشتغال را افزایش دهیم و آنچه سبب نا امیدی در دشمن می شود کار و تلاش و مقاومت خواهد بود.

سرپرست نهاد ریاست جمهوری با اشاره به تحریم های دشمن ادامه داد: دشمن تلاش دارد تا با فشارهای اقتصادی و تحریم ها در کشور نا امیدی ایجاد کرده و نفوذ کند اما با وحدت و همبستگی ،کار مستمر و مقاومت در برابر تحریم ها و تولید داخلی باید دشمن را شکست دهیم.

وی خاطر نشان کرد: در سال گذشته ادبیات دشمن در تحریم گذاشتن شروط برای مذاکره بود و امسال دشمن التماس به مذاکره دارد اما همه می دانیم که او لایق مذاکره نیست و ما دست رد به سینه او می زنیم.

واعظی گفت: هدف دولت توسعه کشور است اما بهرحال فشارهای اقتصادی وارد بر کشور توسط آمریکا سبب شده تا آنچه را که برنامه ریزی می کنیم به راحتی اجرایی نشود.

وی اضافه کرد: در این هشت سال تلاش کردیم برای  مناطق محروم بودجه و اعتباری را تخصیص دهیم تا سبب توسعه آن مناطق شود.

سرپرست نهاد ریاست جمهوری گفت: با هدف گذاری های انجام شده توسط استاندار و وزارت کشور 30 هزار شغل در گلستان تعیین شده بود که خوشبختانه این رقم تاکنون تحقق یافته و امید داریم تا پایان سال این اشتغال افزایش یابد.

وی با اشاره به سرمایه گذاری بخش خصوصی در حوزه تولید تخم مرغ در گنبدکاووس ادامه داد: امروز شاهد بهره برداری پروژه زنجیره تولید تخم مرغ در شهرستان بودیم که توسط سرمایه گذار خارج استانی انجام شده و این نشان دهنده اعتماد سرمایه گذار به مسئولان شهرستان و ایجاد شرایط مناسب برای وی است.

واعظی خاطر نشان کرد: این پروژه صفر تا صد تولید تخم مرغ را انجام می دهد که سبب توسعه منطقه ،ایجاد بازار صادراتی برای شهرستان و اشتغالزایی جوانان این منطقه خواهد بود.

وی با اشاره به وجود اقوام مختلف در گنبدکاووس گفت: روحانیون شیعه و سنی در کنار هم سبب شدند تا مردم گنبدکاووس با یک وحدت و وفاق عملی زندگی آرامی داشته باشند و روحانیون به عنوان سرمایه اجتماعی منطقه باید مورد توجه مسئولان قرار گیرند.

رئیس دفتر رئیس جمهور اظهار کرد: همه مردم سراسر کشور به مانند رودخانه های خروشان همصدا در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کنند تا حضورشان به مانند یک دریا به دشمن ثابت کند که علیرغم مشکلات اقتصادی و گلایه های معیشتی در مقابل حفظ نظام جمهوری اسلامی و تبعیت از رهبری و ولازت فقیه یکصدا بوده و توطئه های دشمنان را با مقاومت سرکوب می کنیم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.