1399-02-16 12:52
1057
0
68499
فرماندار گالیکش:

انجام مطالبات مردم باید اولویت کاری ما باشد

فرماندار گالیکش گفت: هیچ کاری مهم‌تر از برآورده کردن مشکلات و رفع نیازهای مردم نیست و انجام مطالبات و امور مردم باید در الویت کاری ما باشد.

به گزارش گلستان ما، علی‌اصغر میرزایی فرماندار شهرستان در نخستین جلسه شورای اداری سال 99 گالیکش که با حضور مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گلستان نیز همراه بود، در سالن اجتماعات شهید محمدباقر خسروی گفت: مردم ولی‌نعمتان این نظام هستند و فلسفه وجود مدیران، همین مردم هستند و اگر مردم نباشند این ادارات و تشکیلات نیز وجود نخواهد داشت لذا ما وظیفه‌داریم با همه توان در پی حل مشکلات آن‌ها باشیم.

وی ضمن تبریک هفته شوراها و کارگر عنوان کرد: شورا یک‌نهاد مردمی است و از دستاوردهای انقلاب اسلامی است که با تأکید و پیگیری‌های امام ‌(ره) شکل گرفت چراکه ایشان معتقد بود امورات مملکت باید به دست مردم اداره شود و مردم خود تصمیم‌گیرنده باشند.

میرزایی با گرامیداشت روز معلم و قدردانی از اقدامات آموزشی صورت گرفته در شرایط کنونی، خاطرنشان کرد: مهم‌ترین پایگاهی که می‌تواند در تحقق شعار سال مؤثر باشد، مدارس، دانشگاه‌ها، حوزه‌های علمیه و سایر بخش‌هایی که در تولید و توسعه نقش دارند، می‌باشند.

فرماندار گالیکش بابیان اینکه برنامه‌ها و توصیه‌های مقام معظم رهبری ازلحاظ قانونی و شرعی باید جامه عمل پوشانده شود تصریح کرد: همه دستگاه‌ها موظف‌اند برنامه‌های خود را در راستای تحقق شعار سال اعلام و روش‌های اجرایی و عملیاتی آن را نیز ارائه دهند.

وی در خصوص توزيع اعتبارات تملک دارائی شهرستان گفت: کمیته برنامه‌ریزی شهرستان طرح‌ها و برنامه‌های پیشنهادی دستگاه‌ها را پس از آنالیز و بررسی اولیه به سازمان برنامه‌وبودجه استان ارسال نموده است که پس از تعیین اعتبارات استانی در جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان تصمیم‌گیری‌های نهایی جهت توزیع اعتبارات شهرستان اتخاذ خواهد شد فلذا برای طرح‌هایی اعتبار در نظر گرفته خواهد شد که هم قابل‌اجرا بوده و هم بتوان از آن طرح در کمیته برنامه‌ریزی دفاع کرد.

میرزایی با اشاره به اهمیت بازنگری طرح هادی روستاها بیان کرد: بخشداران با کمک دستگاه‌های متولی تمام تلاش خود را در جهت توسعه و آبادانی روستاها به کار گرفته و با طراحی و ارائه مطلوب برنامه‌های توسعه روستایی اعتبارات خوبی که دولت در این حوزه در نظر گرفته است را جذب نمایند.

وی اضافه کرد: بخشداران با همکاری شوراهای اسلامی و دهیاران در روستاها، منازل فرسوده را شناسایی و به بنیاد مسکن معرفی نمایند تا روستاییان عزیز از تسهیلات و اعتبارات نوسازی و بهسازی مسکن روستایی بهره‌مند شوند.

وی با اشاره برگزاری چندین مرحله میز خدمت در سال گذشته در سطح شهرستان افزود: مشکلات و مسائل روستای دارآباد از توابع بخش لوه شهرستان برای برگزاری میز خدمت بررسی‌شده و به‌زودی این برنامه جهت رفع مشکلات و رفاه حال اهالی روستای مذکور با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان شهرستان برگزار خواهد شد.

میرزایی در پایان تأکید کرد: مدیران و رؤسای دستگاه‌های اجرایی شهرستان موظف‌اند عدم حضور خود در محل خدمت جهت انجام هرگونه مأموریت و یا مرخصی را به اطلاع فرماندار به‌عنوان نماینده عالی دولت در شهرستان رسانده و جانشين موقت خود را به وی معرفی نمايند.

گفتنی است در پایان این جلسه از تعدادی از کارگران، شوراها و معلمین نمونه با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تجلیل شد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.