1399-02-17 08:37
1249
0
68510
فرماندار گالیکش در گفتگو با رادیو گلستان:

اعلام وضعیت سفید کرونا در گالیکش، پایان کار ستاد کرونا نیست

فرماندار گالیکش گفت: اعلام وضعیت سفید کرونا در گالیکش، حاصل یک تلاش جمعی و همدلی بین مردم و مسئولین شهرستان بود و این(وضعیت سفید)به معنی پایان کار ستاد کرونا نیست.

به گزارش گلستان ما، علی اصغر میرزایی عصر روز گذشته در گفتگو با رادیو گلستان گفت: همت و تلاش بی‌وقفه عوامل ستاد مقابله با کرونا و دستگاه‌های شهرستان گالیکش در کنار همکاری و همراهی مثال‌زدنی مردم فهیم، منجر به اعلام وضعیت سفید کرونایی در این شهرستان شد.

وی افزود: شهروندان عزیز و شریف شهرستان گالیکش از همان ابتدای شروع بحران کرونا در کنار عوامل و نیروهای ستاد شهرستانی پیشگیری و مقابله با کرونا همکاری و تلاش بی‌شائبه‌ای از خود نشان دادند و با هماهنگی و همدلی بسیار خوبی که در این مدت به نمایش گذاشته شد، امروز شاهد اعلام وضعیت سفید کرونا در این شهرستان هستیم که جای تقدیر و تشکر بسیار دارد.

فرماندار گالیکش در ادامه با اشاره به عملکرد مطلوب و قابل قبول مجموعه اقدامات صورت گرفته در سطح روستاهای شهرستان تصریح کرد: طبق مصوبات ستاد مقابله با کرونا شهرستان، تمامی دهیاران روستاها که بر اساس قانون رئیس ستاد بحران روستاها شناخته می‌شوند، موظف به برگزاری جلسات هفتگی ستاد بحران روستایی متشکل از دهیار، رئیس شورای اسلامی، فرمانده پایگاه بسیج، روحانی مستقر در محل و بهورز روستا شدند، تا با برنامه‌ریزی و هماهنگی‌های محلی نسبت به کنترل بیماری کرونا و بررسی شرایط عمومی روستاها، همفکری و تعامل لازم را انجام داده و اقدامات ستاد را عملیاتی نمایند.

رئیس ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا شهرستان گالیکش افزود: طبق آمارهای دقیق و مستندات احصاء شده در این ستاد، در بسیاری از روستاهای شهرستان بین ۱۵ تا ۲۰ مرحله و حتی در برخی از آنها بیش از ۲۰ مرحله عملیات محلول پاشی و ضدعفونی معابر به همت بخشداران و اعضای ستاد بحران روستایی صورت گرفته است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: علیرغم اعلام وضعیت سفید کرونایی در گالیکش، قطعا فعالیت‌های ستاد مقابله با کرونا در این شهرستان متوقف نخواهد شد و این پایان کار نیست. منتها انتظار ما از مردم فهیم شهرستان گالیکش این است که ضمن رعایت پروتکل‌های بهداشتی و خودمراقبتی، با همکاری و همراهی خود کماکان در ماندگاری این وضعیت سفید در سطح شهرستان گالیکش سهیم باشند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.