1398-11-07 19:00
1876
0
67306
بسیج تمام ظرفیت ها برای رای به نماینده شرق گلستان

نماینده شرق گلستان باز هم دست به دامن مردم برای ترقی خود شد/ قحط الرجال برای کاندیداتوری چهره شاخص عمران کشور

تمام ظرفیت ها برای رای دادن به نماینده شرق گلستان بکارگیری می شود تا مردم را مجاب به رای دادن به این نماینده به عنوان چهره شاخص عمران کشور کنند.

به گزارش گلستان ما، اخیر شاهد انتشار پست هایی در تلگرام و دیگر گروه های اجتماعی مبنی بر رأی به شهرام کوسه غراوی نماینده شرق گلستان به عنوان چهره شاخص سال در صنعت ساختمان و در مجموع چهره شاخص عمران کشور هستیم.

اما در کنار تلاش حامیان غراوی برای جمع آوری رأی برای این نماینده، شب گذشته شاهد ارسال پیامک از سوی یکی از نمایندگی های خودرو در شهرستان کلاله و تعیین جایزه خودرو برای شرکت کنندگان در این رای گیری بودیم که در نوع خود قابل توجه و قابل تامل بود.

نماینده شرق گلستان که چهار سال پیش دست به دامن همین مردم برای رسیدن به مجلس شده بود؛ اینبار هم دست به دامن مردم شد تا پله های ترقی را یکی یکی بالا برود.

این در حالی است که فارغ از کم لطفی های این نماینده در حق مردم شرق گلستان که می توان به موارد مختلفی اشاره کرد؛ در آخرین کم لطفی وی به این مردم، با وجود اینکه وزیر راه و شهرسازی هفته گذشته به گنبد کاووس آمده بود و میلیاردها تومان اعتبارات برای استان گلستان حاصل این سفر بود؛ گویا به ادعای برخی کانال های فضای مجازی سهم شرق گلستان از این اعتبارات صفر بوده؛ چرا که نماینده شرق گلستان برای دفاع از حوزه خود حضور نداشته است.

این در حالی است که حضور این نماینده در زمان حضور وزیر و برنامه ریزی وی برای بازدید از حوزه، می توانست گوشه ای از مشکلات شرق گلستان را در آینده نزدیک مرتفع کند.

با این حال با تاکید بر اینکه چهره شاخص عمران کشور شدن هم تاثیری در تصمیم شورای نگهبان ندارد؛ متذکر می شویم که موارد زیادی برای اشاره وجود دارد که می تواند انتخاب و کاندیداتوری غراوی را برای کاندیداتوری چهره شاخص عمران کشور به جالش بکشد؛ گویا برای نامزدی این رای گیری قحط الرجال بوده!

در ذیل گوشه ای واکنش فضای مجازی را در این خصوص مشاهده می کنید:

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.