1399-01-22 14:52
1079
0
68121
امام جمعه کلاله در خطبه های مکتوب نماز جمعه:

فرزندان این کشور برای کنسرت و دروغ گفتن به مردم پرپر نشدند!

امام جمعه کلاله گفت: وظیفه ما این است که امر به معروف و نهی از منکر را در جامعه فراموش نکنیم و نباید فراموش کنیم که فرزندان این کشور برای ارزشهای اسلامی پرپر شدند نه برای کنسرت و موسیقی های مبتذل و نه برای دروغ گفتن به مردم.

به گزارش گلستان ما، حجت الاسلام رضا کشیری در خطبه های مکتوب این هفته نماز جمعه شهرستان کلاله گفت: تمام عمل انسان در قیامت با تقوا سنجیده می شود و تقوا(قرآن کریم در آیه ۱۹۷ می فرماید:برای خودتان زاد و توشه بردارید، بهترین زاد و توشه سفر آخرت تقوا است)، اعمال صالح(از اعمال صالح توشه بگیرید و عمل باید برای رضا خدا باشد)، تشکر و قدردانی از خداوند برای نعمات(که خود به سه قسم تشکر قلبی، تشکر زبانی و تشکر عملی(یعنی اعضا و جوارح را در اطاعت خداوند قرار دادن) و نماز(رسول خدا(ص)فرمودند: نماز توشه مومن برای سفر آخرت، نماز شفیع بین انسان و حضرت عزرائیل، نماز انیس انسان در قبر است) پنج توشه سفر آخرت است که همه اینها در این عالم یعنی دنیا باید انجام داده شود.

وی افزود: تمام بدبختی ما انسانها گناهانی است که از ما سر می‌زند و عواقب آن جامعه را می‌گیرد از جمله رسول خدا(ص) فرمودند: در هر محله ای که یک بی نماز باشد؛ روزانه ۷۰ مرتبه  نفرین برای اهل آن محل نازل می شود.

امام جمعه کلاله تاکید کرد: وظیفه ما این است که امر به معروف و نهی از منکر را در جامعه فراموش نکنیم و نباید فراموش کنیم که فرزندان این کشور برای ارزشهای اسلامی پرپر شدند نه برای کنسرت و موسیقی های مبتذل و نه برای دروغ گفتن به مردم.

وی ادامه داد: امام موسی بن جعفر(ع)فرمودند: هرگاه مردم گناهان تازه‌ای مرتکب شوند که قبلاً سابقه نداشته، خداوند آنها را به بلایی تازه مبتلا می‌کند که فکرش را هم نمی‌کردند.

حجت الاسلام کشیری ضمن تبریک ولادت منجی عالم بشریت امام زمان(عج) خدمت رهبری و مردم، کامل شدن عقل مردم، برطرف شدن جهل و نادانی و افزایش معرفت مردم، ازبین رفتن ظلم و ستم، آشکار شدن گنج های پنهان زمین، غنی شدن تمام فقرا، شفا پیدا کردن تمام مریض ها، بینا شدن کور ها، برطرف شدن کینه ها و حسادت ها از دل مردم را از جمله خیرات و برکات ظهور آن حضرت برشمرد.

امام جمعه کلاله گفت: ما که ادعای طرفداری از امام زمان داریم؛ در این زمان علاوه بر کمک به نیازمندان در شرایط کرونایی و ۸۰ وظیفه ای که در زمان غیبت داریم؛ وظیفه دعا کردن برای سلامتی امام زمان، دادن صدقه به نیت امام زمان، قرائت قرآن به نیت امام زمان، تهذیب نفس و ایجاد آمادگی برای ظهور، بیان فضائل مناقب آن حضرت را هم بر عهده داریم.

وی در پایان توزیع حدود ۱۰ هزار ماسک در بین مردم، توزیع حدود ۱۰۰ بسته غذایی در بین فقرا و نیازمندان، کمک مبلغ ۸۷۰ هزار تومان کمک نقدی دفتر امام جمعه و ۵۰۰ هزار تومان توسط کانون خواهران مسجد جامع، دو مرحله سم پاشی با ۶۰ تراکتور در روستاها و شهر، اعلام آمادگی ۷۰ تراکتور برای سمپاشی با هماهنگی اداره شبکه بهداشت و درمان سپاه و امام جمعه، معرفی دو روحانی شیعه و دو نفر از اهل سنت و حضور خواهران برای مراسم مذهبی متوفیان کرونایی و توزیع(فردا شنبه ۲۳ فرودرین) ۵۰۰ غذای تبرکی در بیمارستان کلاله توسط خادم یار و هیئت رزمندگان و دفتر امام جمعه را از جمله اقدامات و برنامه های آتی مردم حزب الله و پیروان رهبری در ایام شیوع ویروس کرونا برشمرد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.