1399-02-25 09:35
888
0
68630
رئیس شورای خیرین کلاله:

شورای خیرین شهرستان کلاله چندین پروژه با بیش از ۴ هزار متر مربع در دست اقدام دارد

یحیی روحی گفت: شورای خیرین شهرستان کلاله با اجرای چندین پروژه عمرانی در شرق گلستان، بیش از ۴ هزار متر مربع پروژه در دست اقدام دارد .

به گزارش گلستان ما، عصر روز گذشته حاج یحیی روحی، نصرت برزگر ، مهندس شاکری و جمشبد نجاری از اعضای شورای خیرین شهرستان کلاله از پروژه نیمه ساز همراه سرا و زیست پزشک بیمارستان رسول اکرم (ص) کلاله، همچنین سالن کشتی در حال احداث مجتمع ورزشی امام رضا (ع)کلاله بازدید کردند.

حاج یحیی روحی رئیس شورای خیرین کلاله در حاشیه این بازدید در گفتگو با خبرنگار ما، گفت: تلاش می کنیم با مشارکت خیرین مشتاق به ایجاد صدقه جاریه، تکمیل این پروژه ها را  سرعت دهیم.

وی که خود هم اکنون به یادبود پدر مرحوم خود و دو خواهرزاده مرحومش در حال تکمیل ساختمان مرکز جامع سلامت شماره 2 کلاله و احداث دو آموزشگاه با مشارکت نوسازی و تجهیز مدارس استان است؛ تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم با کمک خیرین مشتاق و مشارکت دانشگاه علوم پزشکی و ورزش و جوانان استان،  همچنین همراهی دکتر آریانپور نماینده منتخب مردم شرق استان در مجلس شورای اسلامی در آینده ای نزدیک شاهد بهره برداری از این پروژه ها باشیم.

رئیس شورای خیرین گفت: هم اکنون شورای خیرین در کلاله هم بیش از ۴ هزار متر مربع پروژه را بصورت مشارکتی با دانشگاه علوم پزشکی، ورزش و جوانان، نوسازی و تجهیز مدارس، بنیاد شهید و دیگر دستگاهها در حال اجرا دارد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.