1399-02-13 09:20
1116
0
68450
فرماندار کلاله در واکنش به شایعه:

شهرستان کلاله در وضعیت سفید کرونایی قرار ندارد!

علی اصغر بیانی گفت: وضعیت بیماری ویروس کرونا در شهرستان کلاله در شرایط قبلی خود می باشد.

به گزارش گلستان ما، فرماندار کلاله در گفتگو با خبرنگار ما در واکنش به خبر ارسال شده در رسانه های شهرستان مبنی بر اعلام وضعیت سفید بیماری در کلاله و نبود ویروس کرونا در شهر گفت: هیچگونه نامه ای در خصوص اعلام وضعیت سفید بیماری در کلاله به مرکز بهداشت و فرمانداری ابلاغ  نشده است و این شهرستان همچنان در وضعیت قبلی خود می باشد. 

علی اصغر بیانی افزود: بازگشایی اصناف و برخی مغازه ها در کلاله به معنای  نبود ویروس کرونا در شهر نمی باشد؛ لذا شهروندان دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند. 

بیانی اظهار داشت: قطعا اگر این دستورالعمل  بهداشتی رعایت نشود روند بیماری دوباره افزایش پیدا می‌کند که در آن شرایط محدودیت‌ها دوباره بر می‌گردد. 

فرماندار کلاله در خصوص بازگشایی مساجد و نمازجمعه هم گفت:مساجد، اماکن مذهبی و نماز جمعه در شهرستان همچنان تعطیل می باشد و تصمیمی در خصوص بازگشایی در ستاد مقابله با ویروس کرونای استان و شهرستان گرفته نشده است. 

وی ادامه داد:اصناف شهرستان موظف اند ضمن رعایت فاصله گذاری اجتماعی، شیوه نامه بهداشتی را رعایت کنند و در صورت مشاهده عدم رعایت دستورالعمل ها برابر مقررات پلمپ خواهند شد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.