1399-02-23 17:57
903
0
68613
در جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی مطرح شد؛

ساماندهی اصناف و مشاغل مزاحم شهری/ زرد بودن وضعیت کرونای کلاله

فرماندار کلاله گفت: امروزه برای ایجاد بستری جهت زندگی سالم، باید برنامه های تدوینی بهداشتی را اجرایی کنیم؛ لذا با تسریع در تشکیل کارگروه ساماندهی اصناف و مشاغل مزاحم شهری هر چه سریعتر باید برنامه ریزی برای این کار مهم را عملیاتی کرد.

به گزارش گلستان ما، بیانی فرماندار کلاله در جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان گفت: مبارزه با ویروس کرونا؛ نباید مسئولی را از انجام فعالیت های اجرایی خود دور کند.

فرماندار کلاله اظهار داشت: با مشارکت خوب مردم و استفاده از ظرفیت های ادارات و نهادهای مسئول؛ به موفقیت های خوبی در راستای مقابله با "کرونا" دست یافتیم؛ که بسیار ارزشمند است.

رئیس کارگروه سلامت و امنیت غذایی ادامه داد: امروزه برای ایجاد بستری جهت زندگی سالم، باید برنامه های تدوینی بهداشتی را اجرایی کنیم؛ لذا با تسریع در تشکیل کارگروه ساماندهی اصناف و مشاغل مزاحم شهری هر چه سریعتر باید برنامه ریزی برای این کار مهم را عملیاتی کرد.

دکتر کلوی رئیس شبکه بهداشت و درمان کلاله هم در این جلسه از شکل گیری خانه های مشارکت مردمی در کلاله خبر داد و گفت:

بزودی با راه اندازی این خانه های مشارکت مردمی در روستاها ، محلات و شهرستان با همراهی خیرین و برخی ادارات و نهادها؛ ضمن بررسی مطالبات سلامت محور، اقدامات لازم برای ارتقای بهداشت و سلامت مردم بهتر می شود.

دکتر کلوی در ادامه مطالب خود با ابراز نگرانی از عدم رعایت بهداشت فردی و فاصله گذاری اجتماعی توسط برخی افراد در جامعه تصریح کرد: وضعیت "ویروس کرونا" در شهرستان کلاله هنوز زرد است لذا برای عبور از این وضعیت و رسیدن به موقعیت سفید همچنان باید به دستورالعمل های بهداشتی عمل کرد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.