1399-03-29 12:10
1109
0
69053
‍ فرماندار کلاله:

تعداد مبتلایان به بیماری کرونا در حال افزایش است/ تعطیلی هفته بازارها و تالارهای پذیرایی کلاله تداوم دارد

فرماندار کلاله گفت: با توجه به افزایش تعداد مبتلایان به بیماری کرونا در شهرستان کلاله و وضعیت زرد این شهرستان، تعطیلی هفته بازارها و تالارهای پذیرایی کلاله تداوم دارد.

به گزارش گلستان ما، علی اصغر بیانی صبح امروز در جلسه مشترک شورای سلامت و امنیت غذایی و ستاد مقابله با کرونای شهرستان گفت:

براساس تصمیم ستاد مقابله با کرونای شهرستان و به لحاظ زرد بودن وضعیت و ضرورت پیشگیری از خطر ابتلا به بیماری کرونا، بازارهای هفتگی و تالار های پذیرایی کلاله تا اطلاع ثانوی تعطیل خواهند بود.

وی به افزایش تعداد مبتلایان به کرونا در سطح شهرستان اشاره کرد و گفت: با هدف پیشگیری از گسترش این بیماری به شهروندان توصیه می شود از برگزاری هرگونه مهمانی، مسافرت و تردد غیر ضرور پرهیز و در صورت حضور در هر جمعی، پروتکل های بهداشتی و فاصله اجتماعی را رعایت نمایند.

بیانی با انتقاد از شهرداران، دهیاران و برخی نهاد های مسئول به جهت عدم ضدعفونی معابر شهری و روستایی در ماه های اخیر گفت: همانگونه که در روز های اولیه با این ویروس مقابله کردیم؛ نیاز است با محلول پاشی و ضدعفونی سطح شهر همانند گذشته با ویروس کرونا مقابله کنیم. 

فرماندار کلاله در پایان خاطر نشان کرد: در صورت عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی توسط شهروندان؛ وضعیت شهرستان قرمز خواهد شد و دوباره محدودیت ها را با شدت بیشتری اعمال خواهیم کرد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.