1399-03-27 10:27
961
0
69030
رئیس فرودگاه کلاله:

به دنبال اخذ مجوز جایگاه سوخت فرودگاه کلاله هستیم/ استمرار پروازهای فرودگاه کلاله نیازمند حمایت خیرین است

رئیس فرودگاه کلاله از رایزنی از طریق نماینده شرق گلستان برای اخذ مجوز جایگاه سوخت فرودگاه کلاله، خبر داد.

به گزارش گلستان ما، فرودگاه قدس کلاله یکی از پرحاشیه ترین فرودگاههای کشور است که از عمر ساخت آن بیش از نیم قرن می گذرد؛ ولی عمر پروازهایش به چند سال نیز نمی رسد.

نمایندگان قبلی شرق گلستان تلاشهایی برای راه اندازی این فرودگاه کرد ولی تلاشهایش علی رغم آغاز پروازها به پایان نرسید و دوباره این پروازها به رکود رسید.

حالا نماینده جدید به عنوان نماینده مردم در مجلس قرار گرفته و مردم امیدوارند که فرصتهای اقتصادی جدید پیش روی منطقه قرار بگیرد.

مهدی جمشیدی، رئیس فرودگاه قدس کلاله در خصوص آخرین وضعیت فرودگاه به خبرنگار ما، گفت: ساخت دیوار حفاظتی فرودگاه 10 درصد پیشرفت دارد و امیدواریم که تا پایان سال 75 درصد کار ساخت به اتمام برسد.

جمشیدی در خصوص پروازها هم گفت: در حال حاضر با رایزنی با نماینده محترم شهرستانهای مینودشت کلاله و مراوه تپه و گالیکش دکتر آریان پور به دنبال کسب مجوز جایگاه سوخت می باشیم که در صورت هم افزایی بیشتر مسئولین بویژه فرماندار و استاندار گلستان، این امر سرعت می گیرد.

وی ادامه داد: در خصوص پرواز در صورت استقبال مردم و حمایت خیرین و پرداخت بخشی از هزینه صندلی هواپیما برای مسیر تهران، آمادگی پذیرش پرواز وجود دارد البته باید تا 6 ماه حمایت ها باشد تا پرواز تثبیت شود.

رئیس فرودگاه قدس کلاله اضافه کرد: برنامه بعدی پرواز ها در صورت حل مشکل جایگاه سوخت مسیر زاهدان خواهد بود ولی درخواستهایی هم برای پرواز کلاله به زابل داریم که در حال بررسی است.

جمشیدی در خصوص پروازهای آموزشی هم در این فرودگاه گفت: در خصوص هوانوردی عمومی جهت پرواز های آموزش خلبانی و چتر بازی در حال مذاکره هستیم.

فرودگاه قدس کلاله در استان گلستان قرار دارد و اولین فرودگاه ساخته شده در استان گلستان است.

خبرنگار: رضا جامی

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.