1399-02-19 13:11
1095
0
68542
بازیکن ملی پوش بسکتبال ایران:

صددرصد در رزمایش مومنانه شرکت می کنم/ دستگیری از نیازمندان مرام امام حسن مجتبی بود

روزبه ارغوان با اشاره به اینکه صددرصد در رزمایش مومنانه شرکت می کنم ، گفت : در ایام میلاد امام حسن مجتبی(ع) خوب است به یاری نیازمندان و افرادی که بر اثر کرونا دچار زیان شده اند بشتابیم.

به گزارش گلستان ما، بازیکن ملی پوش تیم بسکتبال شهرداری گرگان در گفت و گوی اختصاصی با پایگاه خبری گلستان ما در خصوص رزمایش مومنانه در ماه مبارک رمضان اظهار داشت : در ایام ولادت امام حسن مجتبی کریم اهل بیت (ع) سعی کنیم در این برهه که معضل کرونا بوجود آمده ، با نرفتن در جای شلوغ و شرکت نکردن در اجتماعات آن را کنترل کنیم.

ارغوان افزود : نکته مهم دیگر اینکه در این ایام به دلیل تعطیلی برخی مشاغل و اصناف، نیازمندان زیادی هستند که در اطراف ما و درنقاط و مناطق مختلف شهر حضور دارند که در تامین معیشت خود به مشکل برخورده اند.

وی تصریح کرد : عمل مومنانه امروز ، کمک و رسیدگی به همین نیازمندان است و من صددرصد در این رزمایش شرکت می کنم.

بازیکن ملی پوش تیم بسکتبال شهرداری گرگان خاطرنشان کرد : بعد از تعطیلی لیگ بسکتبال به مشهد آمدم و بعد از عید هنوز موفق نشدم به حرم و زیارت بروم البته از پشت بام خانه ما گلدسته های حرم دیده می شود و من از همان جا به آقا سلام می دهم.

ارغوان اضافه کرد : امیدوارم این بیماری هر چه زودتر کنترل شود تا مردم عزیز ما بتوانند دوباره به زندگی عادی خود برگردند.

وی ادامه داد : ما پارسال در جمع گرگانی های عزیز و مردم استان گلستان ، سال خوبی داشتیم ، امیدوارم مردم از ما راضی باشند ، درست است نتیجه لیگ خوب تمام نشد اما با قهرمانی ما به پایان رسید.

این بازیکن توانمند بسکتبال ایران گفت : نتیجه ای که پارسال برای بسکتبال گرگان بدست آمده فارغ از قهرمانی ، پیشرفتی است که در بسکتبال شهر گرگان دیده می شود و امیدوارم سال بعد نتایج بسیار بهتری کسب کنیم.

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.