1399-07-30 11:46
495
0
71143
فرمانده سپاه نینوا گلستان:

بازسازی یکهزار و 685 واحد مسکونی مناطق سیل زده توسط سپاه /لحظه ای خدمت به مردم را متوقف نخواهیم کرد

فرمانده سپاه نینوا گلستان با بیان اینکه لحظه ای خدمت به مردم را متوقف نخواهیم کرد، گفت: یکهزار و 685 واحد مسکونی مناطق سیل زده را بازسازی کرده ایم.

به گزارش گلستان ما؛ سردار علی ملک شاهکوهی ظهر امروز در آیین افتتاح ۱۰۰واحد مسکونی مناطق سیل زده گمیشان اظهار کرد:ما در سیل گلستان ۳۲ هزار نیروی بسیجی را در قالب ۲۰۶۵ گروه جهادی به کار گرفتیم تا خدمت رسان مردم باشیم.

وی افزود: یکهزار و 685 واحد مسکونی را در سیل بازسازی کردیم و کار ساخت ۲۷۵ واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی را با مشارکت سپاه امام رضا (ع) خراسان رضوی و سپاه قدس استان گیلان انجام دادیم.

فرمانده سپاه نینوا گلستان تصریح کرد: ما همچنان در خدمت مردم آسیب دیده از سیل خواهیم بود و همانطور که روز های آغازین سیل سال گذشته گفتیم تا لحظه آخر کنار مردم خواهیم بود و لحظه ای خدمت به مردم را متوقف نخواهیم کرد.

وی بیان کرد: کم کردن آلام مردم در هر عرصه ای را رسالت خود می دانیم چراکه معتقدیم این مسئله عین پاسداری از انقلاب اسلامی است.

سردار عبدالله پور فرمانده سپاه قدس گیلان هم در این مراسم، اظهار کرد: اگر هرکاری صورت میگیرد از مردم و برای مردم است و بخش زیادی از واحد های مسکونی ساخته شده ما با کمک های خیرین مردمی صورت گرفت.

وی افزود: این انقلاب شکست ناپذیر است و همه ایمان داشته باشیم با وجود همه فشار ها ، تحریم ها و مشکلات این انقلاب الهی راه خود را ادامه می دهد

فرمانده سپاه قدس گیلان تصریح کرد: امروز هنر کیماگری به این است که تهدیدات را به فرصت تبدیل کنیم.

وی تاکید کرد: یقین داریم خداوند با ماست و بعد از هر سختی حتما گشایش های فراوانی خواهیم داشت.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.