1399-07-22 14:48
470
0
70969
سرهنگ دادگر در نشست خبری :

ورودی جنگل کردکوی باید دوربین نصب شود/ کاهش ۴۰ درصدی سرقت ها / افزایش ۲۴۱ درصدی پرونده های هتک حیثیت در پلیس فتا

فرمانده انتظامی استان گلستان گفت: جنگل های ما نباید محل جولان اراذل و اوباش شود، معتقدم جنگل های ما باید ساماندهی شوند و در مورد جنگل کردکوی لازم می بینیم که در ابتدای این جنگل دوربین باکیفیت پلاک خوان نصب شود .

به گزارش گلستان ما ؛ سرهنگ محمد سعید فاضل دادگر فرمانده انتظامی استان گلستان امروز سه شنبه ۲۲ مهرماه در نشست خبری به مناسبت هفته نیروی انتظامی اظهار کرد : حجم فعالیتهای نیروی انتظامی خارج از تصور است ، گاها برای دستگیری یک سارق که روزها سرقت می کند و شب ها در کلبه ای داخل جنگل می گریزد بیش از ده روز با لباس مبدل باید جستجو کرد و این جز با روحیه ایثارگری پلیس میسر نیست.

سرهنگ دادگر افزود : جنگل های ما نباید محل جولان اراذل و اوباش شود و ما با جرایم خشن قطعا برخورد قوی خواهیم داشت ، معتقدم جنگل های ما باید ساماندهی شوند و در مورد جنگل کردکوی لازم می بینیم که در ابتدای این جنگل دوربین باکیفیت پلاک خوان نصب شود .

کاهش ۴۰ درصدی سرقت ها

وی اضافه کرد : به نسبت سال گذشته در شش ماه نخست امسال سرقت‌ها ۴۰ درصد کاهش پیدا کرده و یک دلیلش می تواند کرونا و خانه نشینی مردم و نگهداری آنها از وسایل و اموال خود باشد که البته مجرمین به شیوه های متقلبانه ای روی آوردندکه بعضاً مردم غافل اند.

فرمانده ناجا گلستان اضافه کرد : در حوزه مواد مخدر شاهد افزایش ۷۰ درصدی کشفیات هستیم که مهمترین آن شناسایی محموله یک تنی مرفین بود که در سطح استان تاکنون سابقه نداشته است.

دادگر بیان داشت : در بخش پلیس فتا کلاهبرداری رایانه ای ۶۶ درصد افزایش جرایم داریم ، ۲۴۱ درصد پرونده های ما هتک حیثیت و مزاحمت بوده ضمن اینکه ۹۲ درصد جرایم در این حوزه کشف شده است.

وقوع ۸۴ هزار تخلف حادثه ساز

وی تاکید کرد : در شش ماه گذشته ۴۰۴۲۲۶ تخلف رانندگی اعمال شده که ۸۴ هزار فقره تخلف حادثه ساز بود ، همچنین طی این مدت ۱۱۱ جلد گواهینامه به علت تخلف نمرات منفی گرفتند.

به گفته این مقام انتظامی ؛ ۴۴۱ هزار تماس طی شش ماه گذشته با پلیس ۱۱۰ برقرار شد که طی این ۲۹۵ هزار نفر راهنمایی و مشاوره شدند و ۴۱ درصد تماسها مربوط به مرکز استان بود و شهرهای گنبد ، علی آباد ، آزادشهر و کردکوی در ردیف های بعدی قرار دارند.

اعزام بیش از ۲۷۰۰ نفر به سربازی

سرهنگ دادگر خاطرنشان ساخت : در نیمه اول سال ۹۹ حدود ۲۷۶۳ نفر به خدمت سربازی اعزام شدند ، همچنین ۱۴۹۳۷۸ فقره خدمت در پلیس +۱۰ به مردم داده شد و این نکته هم حائز اهمیت است که ۸۱ درصد پرونده های ما در کلانتری ها با مشاوره به مصالحه کشیده شد.

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.