1398-11-21 10:38
921
0
67481
جانشین سپاه نینوا گلستان:

مکتب سردار سلیمانی ولایت مداری و دشمن شناسی را به جوانان آموخت

جانشین سپاه نینوا گلستان گفت: مکتب سردار سلیمانی ایثار، از خودگذشتگی، صبر، دشمن شناسی و شجاعت به به نسل جوان آموخت و همه ما در این مکتب جامع، محکم خواهیم ایستاد.

به گزارش گلستان ما، سید موسی حسینی دیروز در مراسم افتتاح پایگاه مقاومت بسیج خواهران و برادران و خانه عالم مسجد قائم آل محمد (عج) گنبدکاووس اظهار کرد: اسلام با بعثت نبی اکرم (ص) قدرت یافته و با قیام عاشورا بقا و با پیرو ی انقلاب اسلامی، استمرار پیدا کرد.
وی با اشاره به اینکه کشور ایران در زمان پهلوی زیر سلطه و قدرت آمریکا و کشورهای اسثتمارگر بود؛ افزود: برای کشورهایی چون آمریکا، شوروی و انگلیس بسیار سخت بود که ایران به عنوان یک جزیره با ثبات در زمینه منابع ملی و استراتژیکی منطقه از زیر سلطه آنها خارج شود.
جانشین سپاه نینوا گلستان ادامه داد:  بنابراین با پیروزی انقلاب اسلامی دشمن دو استراتژیک از بین بردن ایران و یا زیر سلطه قرار دادن آن را طراحی کرد.
وی با تاکید بر اینکه دشمن با همه توان خود سعی در جلوگیری از نفوذ و صدور انقلاب اسلامی به دیگر کشورها است؛ خاطر نشان کرد: آمریکا با جنگ ترکیبی و نرم و تواما عملیات روانی، تلاش می کند تا چهره خود را تطهیر کرده و مانع از صدور انقلاب اسلامی به جهان شود.
حسینی با بیان اینکه آمریکا وجود سردار سلیمانی را برای خود خطرناک می دید؛ گفت: وجود سردار سلیمانی در طی این سالها سبب به خطر افتادن منافع و قدرت آمریکا در منطقه بود و تلاش می کرد تا بتواند این مرد شجاع را در قالب توطئه های مخفیانه خود از بین ببرد اما موفق نشد.
وی ادامه داد: شهادت و ترور سردار سلیمانی یک پروژه است که باید به آن پرداخته شود و مشخص نیست که آمریکا چگونه به این نتیجه رسید و در این زمان سردار دلها را شهید کرد.
جانشین سپاه نینوا عدم شناخت مردم ایران را مهمترین ضعف دشمن برشمرد و خاطر نشان کرد: دشمنان به درک عمیق از مردم ایران نرسیدند؛ زیرا به قول فرمایشات رهبر معظم انقلاب مردم ایران مردمی صبور و شاکر هستند و با همه کمبودها و مشکلات همچنان مقاومت می کنند.
وی گفت: مکتب سردار سلیمانی ایثار، از خودگذشتگی، صبر، دشمن شناسی و شجاعت به به نسل جوان آموخت و همه ما در این مکتب جامع، محکم خواهیم ایستاد.
حسینی یادآور شد: دشمن در محاسبات خود مبنی بر ترور سردار سلیمانی اشتباه کرد و واقف نبود که شهادت سردار خطرناکتر از خود اوست.
وی شرکت در راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات دوم اسفند را نوعی خونخواهی سردار سلیمانی از دشمن توسط مردم دانست و گفت: با انتخاب هوشمندانه در انتخابات مجلس شورای اسلامی و حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن مردم خوانخواه سردار سلیمانی از دشمن خواهند بود.

انتهای پیام/

 

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.