1399-12-09 08:20
891
0
73433
دقایقی پیش :

معاون اول رئیس جمهور وارد گلستان شد

اسحق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور دقایقی پیش برای افتتاح چندین پروژه و شرکت در جلسه اقتصاد مقاومتی وارد گلستان شد.

به گزارش گلستان ما ؛ سفر جهانگیری به استان گلستان در حالیکه صورت می گیرد که یو آخرین بار فرروردین 98 در روزهای ابتدایی سیل گلستان به گرگان سفر کرده بود و حال نزدیک به دو سال بعد از ان ماجرا وی دوباره به گلستان آمده است .

اسلامی وزیر راه و شهرسازی ، شریعتمداری و تعدادی از معاونین وزرا امروز شنبه نهم اسفند در برنامه ای یک روزه به گلستان معاون اول رئیس جمهور را همراهی خواهند کرد.

جهانگیری صبح امروز با استقبال رسمی هادی حق شناس استاندار گلستان وارد فرودگاه بین المللی شهدای گرگان وارد گلستان شد .

وی قرار است بعد از ان با حضور در روستای عطاآباد از این روستا به عنوان یکی از روستاهای کارآفرین و اشتغال زا بازدید کند  و تعدادی از پروژه های روستایی نیز با حضور معاون اول رئیس جمهور به بهره برداری خواهد رسید.

همچنین با حضور اسحق جهانگیری پروژه تولیدی صنعتی گلستانیت (تولید ایرانیت) در روستای  پنج پیکر شهرستان ترکمن و فاز اول پروژه چهار باند سازی محور بندر ترکمن به آق قلا به بهره برداری خواهد رسید.

گفتنی است جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان با حضور فعالان و مدیران اقتصادی از دیگر برنامه های سفر معاون اول رئیس‌جمهور به گلستان است.

آخرین برنامه سفر دکتر جهانگیری به گلستان نیز دیدار با نمایندگان احزاب , نخبگان و اقوام و گفتگو با آنان خواهد بود که به نظر می رسد در راستای انتخابات 1400 خواهد بود.

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.