1399-12-06 12:21
613
0
73391
معاون سیاسی امنیتی استانداری گلستان :

مراودات مالی نهادهای مدنی استان گلستان باید شفاف باشد

احسان مکتبی گفت : به دنبال شفاف سازی مراودات مالی نهادهای مدنی تحت حمایت دولت هستیم تا شائبه استفاده‌های اقتصادی خاص را از بین ببریم .

به گزارش گلستان ما ؛ احسان مکتبی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان امروز در نشست ویدئو کنفرانسی با معاون علمی، فرهنگی معاون اول رئیس جمهور شرکت کرد.

مکتبی که در جمع تعدادی از هنرمندان و فعالان مدنی استان گلستان صحبت می کرد ، اظهار داشت : شبکه سازی اجتماعی ابزار نیرومندی برای هم افزایی، گسترش و تعمیق فعالیت سازمانهای مردم نهاد است.

وی افزود: یکی از چشم اندازهای میان مدت ما تجمیع و ایجاد نظم مبتنی بر قرارداد در سمن ها و راه اندازی اتحادیه نهادهای مدنی گلستان در مسیر توسعه است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان در تشریح دیگر اقدامات فرهنگی اجتماعی استان به طرح مجمع هماهنگی مشارکتهای مردمی در کرونا اشاره کرد.

مکتبی در ادامه گریزی هم به حواشی اقتصادی برخی سازمان های مردم نهاد زد و ادامه داد: علاوه بر اینها به دنبال شفاف سازی مراودات مالی نهادهای مدنی تحت حمایت دولت هستیم .

وی تاکید کرد : این کار باعث می شود تا شائبه استفاده‌های اقتصادی خاص را از بین ببریم و ذهن شهروندان را نسبت به عملکرد این نهادها شفافتر نماییم.

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.