1399-01-27 12:38
684
0
68205
فرمانده سپاه نینوا خبرداد؛

فعالیت شبانه روزی 4200 پایگاه بسیج در بحران کرونا/ اجرای طرح "حامی یابی" در راستای حمایت بیشتر از اقشار ضعیف جامعه

سردار علی ملک شاهکویی گفت: با همت استانداری و علوم پزشکی و سایر نهادها صورت گرفته وحدت بزرگی در استان ما شکل گرفت و به دنبال آغاز رزمایش کمک مومنانه به دنبال ایجاد طرح حامی یابی برای حمایت های بیشتر از اقشار ضعیف تر جامعه هستیم.

به گزارش گلستان ما، سردار علی ملک شاهکویی فرمانده سپاه نینوا استان گلستان صبح امروز در آیین افتتاح مرکز مطالعات و سنجش پیامدهای شیوع کرونا در استان گلستان که در ناحیه بسیج دانشجویی استان برگزار شد، گفت: این بیماری باعث سرگردانی و غافلگیر شدن همه جهان شد که این موضوع نشانه ای از قدرت مافوق خداوند نسبت به قدرت جهانیان است.

فرمانده سپاه نینوا با اشاره به اینکه یکی از دلایل این بحران و سرگردانی ها در اختیار قرار گرفتن علم توسط برخی قدرت های شیطانی است، خاطرنشان کرد: علم را خداوند بوجود آورد تا در راه سعادت بشر استخراج کنیم.

وی افزود: درست است کرونا خطر آفرین بود اما نعمت آفرین بود، شدیدترین تهدیدها را از طرف دشمن شدیم اما بازهم خود آن ها مستاصل شدند تنها کشوری که انبارهای آن پر از تغذیه است ایران است و این ها کمک های الهی است.

سردار ملک شاهکویی انضباط بیشتر، قانون مندی بیشتر، همدلی بیشتر در سطح استان را از دیگر نعمت های کرونا دانست و ابراز کرد: چیزی که مهم است ایمان و اعتقاد خود را در این شرایط حفظ و افزایش دهیم.

فرمانده سپاه نینوا با اشاره به فعالیت شبانه روزی 4200پایگاه بسیج در سطح استان در بحران کرونا، یادآورشد: با همت استانداری و علوم پزشکی و سایر نهادها صورت گرفته وحدت بزرگی در استان ما شکل گرفت و به دنبال آغاز رزمایش کمک مومنانه به دنبال ایجاد طرح حامی یابی برای حمایت های بیشتر از اقشار ضعیف تر جامعه هستیم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.