1399-10-07 08:27
501
0
72302
در نشست تخصصی مدیران استان گلستان با سردار محمد مطرح شد:

عزم جزم قرارگاه خاتم الانبیا(ص) برای رقم زدن دوره جدیدی در گلستان/ استان گلستان عقب ماندگی تاریخی در زیرساخت ها دارد

سردار محمد گفت: قرارگاه خاتم الانبیا(ص) و مسئولین استان گلستان عزم خود را جزم کرده اند تا دوره جدیدی را در گلستان رقم بزنند چرا که زیرساخت های استان آماده نیست.

به گزارش گلستان ما،

 هادی حق شناس استاندار گلستان در نشست تخصصی مسئولین و مدیران دستگاه های اجرایی استان گلستان با سردار سعید محمد ؛ فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که در راستای پیگیری تفاهم نامه منعقد شده پروژه های قرارگاه در استان برگزار شد، اظهار کرد: تفاهم نامه مهمی بود که در بخش های زیرساختی استان که غفت تاریخی شده است، تاثیر معناداری دارد.

وی  با اشاره به این که جلوگیری از سیل و افزایش بهره وری زمین های استان به وسیله زهکشی، تاثیر زیادی بر معیشت مردم  و زندگی کشاورزان دارد، افزود: از سال ۱۳۹۲ به بعد ۲۸۰ هزار هکتار اراضی برای زهکشی قرارداد داشتیم که برای 50 درصد آن ۳۰۰ میلیارد تومان هزینه شده و ۳۰۰ میلیارد تومان جدید ابلاغ شده که تزریق خوبی برای تکمیل کار است که امیدواریم تا پایان دولت ۵۰ درصد باقی مانده به اتمام برسد.

استاندار گلستان اشاره به این که استان گلستان عقب ماندگی تاریخی در تعداد تخت‌های سرانه و پایین‌تر از میانگین کشوری داشت، عنوان کرد: با تفاهم نامه ای که با قرارگاه خاتم منعقد شده اتفاقات خوبی در حوزه به بهداشت و درمان اتفاق خواهد افتاد.

حق شناس با اشاره به این که پروژه شهرداری پیشرفت خوبی دارد، گفت: اجرای طرح‌های کنارگذر، راه آهن، ۶ هزار هکتار فاز دوم سایت میگو که ۴ هزار هکتار آن بهره ‌برداری شده است از جمله ۲۳ پروژه ای است که استان با قرارگاه خاتم در تفاهم قبلی امضاء کره است.

وی تصریح کرد: در خصوص شیلات، بانک ها کارهای خود را انجام داده اند. پروژه میگو بسیار جذاب است که ظرف دو سال هزینه انجام شده، باز می گردد که در زمینه بیمارستان و میگو طی یک الی دو ماه آینده با قرارگاه به جمع‌بندی خواهیم رسید.

باید منابع مالی تزریق شود تا پیشرفت کار امیدوار کننده تر باشد

شهردار گرگان در این نشست گفت: پروژه شهربازی نیاز به تزریق حداقل ۳۰میلیارد تومان دارد از طرف ما مشکلی ندارد املاک آماده است تا ۱۰۰میلیارد تومان را واگذار کنیم.

وی افزود: باید منابع مالی تزریق شود تا پیشرفت کار امیدوار کننده تر باشد و در سال آینده بخشی از پروژه ها صورت بپذیرد.

قرارگاه خاتم الانبیا(ص) عزم خود را جزم کرده است تا دوره جدیدی در گلستان رقم بزند

سردار سعید محمد ؛ فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این نشست تخصصی، اظهار کرد: قرارگاه خاتم الانبیا(ص) و مسئولین استان گلستان عزم خود را جزم کرده اند تا دوره جدیدی را در گلستان رقم بزنند چرا که زیرساخت های استان آماده نیست.

وی افزود: ۲۳ طرح است که اگر اجرا شود تاثیر زیادی در بهبود معیشت مردم و تولید اشتغال پایدار در بخش های مختلف دارد.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) با اشاره به این که به ثمر رساندن یک پروژه در این شرایط سخت خیلی پیچیده است، عنوان کرد: همه در سطح استان پیگیری انجام پروژه ها هستند اما استان مشکلات را می‌داند، برای به ثمر رساندن پروژه نیاز به تصمیم گیری در وزارتخانه هاست و بروکراسی سنگین اداری در این زمینه وجود دارد.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) گفت: تاکنون موضوعات سه پروژه استان گلستان با قرارگاه خاتم حل و فصل شده است شهر بازی گرگان، زهکشی 50 هزار هکتاری، آبیاری نوین در سطح 15 هزار هکتار از جمله آن است.

وی اذعان داشت: در حوزه شیلات با همکاری بانک ها و منابع مردم آماده شروع به کار است که ما می توانیم در قالب ۲۲۰ تعاونی مردمی کار را آغاز کنیم تا منابع جدید تزریق شود.

سردار محمد خاطرنشان کرد: برای فاز اول شهربازی مشکلی در زمان بندی نداریم و حتی اگر در زمینه تامین اجتماعی و صورت حساب ها کمک شود کارها با سرعت بیشتری پیگیری می شود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.