1399-02-06 09:57
1698
0
68341
نمایندگان منتخب گرگان و آق قلا در مجلس یازدهم:

سنگدوینی : دست تک تک کسانی را که حتی یک شغل ایجاد کنند می بوسیم / منتظری : پتروشیمی گلستان استخوانی در گلوست

نماینده منتخب گرگان و آق قلا در مجلس یازدهم گفت : ایجاد شغل در کشور و استان ما بسیار با اهمیت است و ما دست تک تک کسانی را که حتی یک شغل ایجاد کنند می بوسیم .

 به گزارش گلستان ما ؛ نمایندگان منتخب مردم گلستان در مجلس یازدهم با رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت گلستان ،  روسای دستگاههای عضو شورای هم خانواده صنعت ، معدن و تجارت گلستان و  نمایندگان واحدهای تولیدی استان در محل سالن جلسات سازمان صنعت ، معدن و تجارت گلستان دیدار کردند .

رمضانعلی سنگدوینی منتخب مردم گرگان و اق قلا  در جلس یازدهم بعد از این نشست اظهار داشت : : بیکاری از جمله مهمترین مشکلات استان است و ایجاد شغل برای ما بسیار با اهمیت است لذا ما دست تک تک کسانی را که حتی یک شغل ایجاد کنند می بوسیم .

وی گفت : مسئولین و دستگاههای اجرایی خیلی کار می کنند ولی باید نتیجه و ثمره زحمات و تلاش هایشان سر سفره مردم دیده شود .
به گفته وی ، با توجه به ظرفیت های فراوان استان در حوزه صنایع تبدیلی کشاورزی ، احداث شهرک صنعتی کشاورزی می تواند برای استان بسیار مفید باشد لذا باید با جدیت پیگیر آن باشیم .

قوانین مزاحم باید حذف شوند

دیگر منتخب گرگان و آق قلا هم اظهار کرد : پتروشیمی گلستان همچون استخوانی در گلوست و باید بطور جدی پیگیری شود تا هر چه سریعتر موانع و مشکلات احداث آن رفع شود .

غلامرضا منتظری گفت : سرمایه گذار همانند اندیشه و فکر فرار است و جایی مستقر می شود که به وی احترام گذاشته شود ، اهمیت داده شود و احساس امنیت کند .

منتظری افزود : همه مسئولین از استاندار گرفته تا نمایندگان مجلس موظفیم شرایط را برای جذب و استقرار سرمایه گذاران در استان فراهم نمائیم .

وی ادامه داد : باید لیستی از قوانین مزاحم تهیه گردد و یک چرخه معنادار برای رفع آنها مشخص شود زیرا سرمایه گذار نباید سرگردان باشد .

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.