1399-02-07 15:13
1357
0
68371
در کوی صیادشیرازی گرگان انجام شد:

زمینخواری در ایام کرونا / همراهی قابل تامل دستگاههای دولتی در روز پایانی سال ! + تصاویر

درست در روز پایانی سال یعنی 28 اسفند زمینی در بلوار صیاد شیرازی گرگان کوچه صیاد 29 به فردی واگذار می شود ، جالب اینکه ظرف چند روز پروانه از شهرداری می گیرد ، در حالیکه به خاطر کرونا و نوروز عملا دستگاهها در این ایام نیمه تعطیل بودند !!

به گزارش گلستان ما ؛ منابع موثق خبر دادند در سایه کرونا و تعطیلی نصفه و نیمه ادارات و دستگاه های دولتی گرگان در روزهای پایانی سال ،  عده ای با سوء استفاده از وضع موجود اقدام به یک فقره زمین خواری کردند.

این زمین خواری در بلوار صیاد شیرازی گرگان ، کوچه صیاد 29 داخل کوچه سمت چپ اتفاق افتاده و اهالی محل به شدت به این قضیه اعتراض دارند .

در سایه غفلت مراجع نظارتی و شاید هم همراهی معنادار برخی دستگاههای اجرایی این فرد توانسته دو محوطه 164 متری را با بلوک حصار کشی نموده و درب آن را نیز به طرف جنگل بگیرد .

منابع موثق خبر داده اند روز 25 اسفندماه جلسه ای در اداره کل منابع طبیعی و 28 اسفند ماه نیز جلسه ای در سازمان مسکن و شهرسازی استان گلستان برگزار شد و این زمین که متعلق به اراضی ملی و بیت المال بوده به یک شخص خاص !!! واگذار شده است .

جالب اینجاست که این ایام دقیقا همزمان با شیوع کرونا و شلوغی پایان سال در بازارها جهت خرید مایحتاج شب عید بوده و هیچ کسی حواسش به اینجور کارها نیست .

قابل تامل است که با قانونی جلوه دادن تحویل زمین از راه و شهرسازی به این فرد ، شهرداری نیز خیلی سریع پروانه صادر کرده در حالیکه روند صدور پروانه در حالت عادی، همه چیز هم آماده باشد چندین ماه طول می کشد ، حال چرا برای این فرد خاص !! اینقدر زود انجام شده است ؟

از طرفی کارشناسان می گویند این اراضی چون بیت المال و ملی است نمی تواند به فرد واگذار شود و راه و شهرسازی صرفا می تواند آن را به شرکت تعاونی ها

واگذار نماید ، ضمن اینکه بخش هایی از این زمین به رودخانه مجاور نیز تعرض کرده و شرکت آب منطقه ای باید نسبت به این امر حساسیت داشته باشد.

منتظر پاسخگویی متولیان مربوطه هستیم ...

تصاویر این زمین خواری را ببینید :

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.