1399-06-02 13:15
1004
0
70021
در گفت و گو با گلستان ما مطرح شد؛

روز اول یک میلیون تومان هزینه بچه ها شد/ انتظارات پدر چهارقلوهای گلستانی از مسوولان + فیلم

پدر 4 قلوهای گلستانی گفت: استاندار وعده هایی در زمینه تامین مسکن و اشتغال داده و قرار شده شیر خشک و پوشک را نیز بهزیستی گلستان تامین کند از این کمک ها کمال تشکر را دارم اما واقعا در این شرایط اقتصادی باز هم نیازمند کمک هستم.

به گزارش گلستان ما، روز گذشته یک اتفاق خوشایند در گلستان رخ داد تا جایی که این اتفاق پای استاندار گلستان را به بیمارستان صیاد شیرازی باز کرد.

در روزهای گذشته اولین و تا به این جای سال تنها چهارقلوی گلستانی چشم به جهان گشودند و اتفاق خوشایندی را در زمینه افزایش جمعیت برای کشورمان رقم زدند.

اسماعیل قرنجیک در گفت و گو با خبرنگار گلستان ما، اظهار کرد: خدا را شکر می کنم که خداوند 4قلو به من هدیه داد که یکی از دیگری سالم ترند.

پدر چهارقلوهای گلستانی در خصوص شرایط فرزندان و مادر آن ها خاطرنشان کرد: فرزندانم با توجه به اینکه زودتر از موعد به دنیا آمده اند در بخش مراقبت های ویژه بستری اند اما تاکنون نگرانی در خصوص سلامتی شان وجود ندارد ضمن اینکه شرایط مادر بچه ها از قبل بهتر است.

وی در خصوص شرایط شغلی خود افزود: کارگری روز مزد هستم که گاهی در تامین هزینه ها ی ساده به مشکل بر می خورم، ضمن اینکه درس می خوانم در خانه ای مستاجری زندگی می کنم.

قرنجیک با بیان اینکه روز اول یک میلیون تومان هزینه تامین پوشک و لوازم بیمارستانی فرزندانش شده، عنوان کرد: این مبلغ برای یک کارگر ساده هزینه سنگینی است هر چند در ادامه نیز مخارجی دارم که نمی دانم آن ها را از کجا تامین کنم انتظار دارم کمکی شود تا مخارج فرزندان را تامین کنم.

پدر چهار قلوها ابراز کرد: استاندار وعده هایی در زمینه تامین مسکن و اشتغال داده و قرار شده شیر خشک و پوشک را نیز بهزیستی گلستان تامین کند از این کمک ها کمال تشکر را دارم اما واقعا در این شرایط اقتصادی باز هم نیازمند کمک هستم.

وی ادامه داد: نمی دانم آینده چه اتفاقی می افتد چرا که تنها هستیم و کسی را برای کمک در بزرگ کردن بچه ها نداریم، شرایط اقتصادی و اشتغال هم برایم سخت است اما امیدوارم با حمایت مسوولان و کمک های مردمی بتوانم شرایط بهتری داشته باشم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.