1399-08-12 09:53
476
0
71341
مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان؛

روحیات فرعونی حاکمان آمریکا زندگی رنگین پوستان را مشکل کرده است / پهلوی برده آمریکایی ها بود

حجت الاسلام احمدی گفت: تبعیض نژادی و به تعبیر امروز ژن برتر زندگی برخی از نژادها و رنگین پوست ها را در آمریکا و جای جای کره زمین که آمریکا را مستکبر و شیطان می داند مشکل کرده است.

حجت الاسلام احمدرضا احمدی در گفت و گو با خبرنگار گلستان ما، اظهار کرد: انسان بالفطره از روح پاک برخوردار است و در فرآیند رشد و پرورش با رفتار و آموزش تبدیل وضعیت و یا رشد و کمال پیدا می کند و خلق و خوی او انسانی و یا حیوانی می شود.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان خاطرنشان کرد: به تعبیر امام علی علیه السلام  خلقت سه گونه است، انسانی، حیوانی و یک خوی دیگر بین انسان و حیوان است که آن خوی فرشته است.

وی با بیان اینکه فرعون نماد برجسته حیوانیت در لباس انسان و موسی نماد عالیه انسان کامل و ملکوتی است، افزود: این دو همواره در تعاند و تعارض هستند .

احمدی یادآورشد: موسی بن عمران در اوج تواضع، بندگی و فرعون در نهایت خودخواهی ، خودبزرگ بینی تکبر است و به تعبیر قران فرعون برتری جو و علو طلب بود و هرکسی برتری جو و علو طلب باشد فرعون است.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان با اشاره به اینکه امروز فرعون زمان ما دولتمردان مستکبر آمریکا و در راس آنان ترامپ است، اذعان کرد: خوی استکبار آمریکایی چنان است که خود را کدخدای جهانی و دیگر ملل را رعیت و غلام خود می دانند.

وی ادامه داد: تبعیض نژادی و به تعبیر امروز ژن برتر زندگی برخی از نژادها و رنگین پوست ها را در آمریکا و جای جای کره زمین که آمریکا را مستکبر و شیطان می داند مشکل کرده است.

حجت الاسلام احمدی ابراز کرد: خوی استکباری آمریکایی تنها به جغرافیای کشور آمریکا خلاصه نمی شود بلکه نگاه آنان به مردم و ملل مختلف، فرا مرزی است و آنها اعتقاد دارند که جهان در سیطره اراده آنهاست.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان متذکرشد: با همین اعتقاد امروز در افعانستان،یمن،عراق حضور فیزیکی مستقیم، مستبدانه، ظالمانه دارند و در برخی از کشورها هم به دولت مردان حقیر آن کشور حضور نیابتی دارند و از هر حیث حمایت و پشتیبانی می کنند؛ همانند حضورش در فلسطین اشغالی که از اشعالگران پشتیبانی می کند و بیش از هفتاد سال ظلم و جنایت و کشت و کشتار می کنند.

وی اضافه کرد: با همین روحیه تفرعن و کدخدامنشی سال ها به استعمار دولت ایران مشغول و منابع ایران را در اختیار داشت و از خاندان پهلوی مستقیم و غیر مستقیم حمایت و از آن طرف در مقدرات خرد و کلان کشور دخالت می کرد و اراده خود را تحمیل می ساخت و محمدرضا پهلوی در نزد آنان کمتر از برده محسوب می شد.

حجت الاسلام احمدی تصریح کرد: اگر فردی از افراد مزاحمتی برای آمریکا داشته باشد مورد بازخواست قرار بگیرد که البته دولتمردان فرعون صفت آمریکایی این قانون را در 37کشور دیگر به تصویب رساند، اما علمای بزرگ ایران و در راس آنان امام خمینی علیه کاپیتولاسیون موضع قاطع گرفت و علمای بزرگ را به مدد اسلام و ایران فراخواند و همین امر سبب تبعید امام گردید و نهصت امام خمینی از همین جا شکل گرفت تا اینکه بعد از 15 سال قیام امام که با تبعید و شکنجه و شهادت یاوران و قیام کنندگان علیه شاه صورت گرفت.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان اذعان کرد: برخی از تظاهر کنندگان در 13 آبان قیام کنندگان مورد اصابت گلوله رژیم دست نشانده آمریکا قرار گرفتند وبالع بر 60 دانش آموز تظاهر کننده روبروی دانشگاه تهران توسط رژیم شاه به شهادت رسیدند و مقدمات پیروزی رقم خورد.

وی اظهار کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی 13 آبان که مصادف است با واقعه تعبید امام از ایران به ترکیه،به شهادت رسیدن دانش آموزان و تسخیر لانه جاسوسی هرساله این روز بعنوان یوم الله 13 آبان گرامی داشته می شود و مردم ایران و بلکه برخی از کشورهای ظلم ستیز، علیه دولتمردان شیطانی و فرعونی آمریکا راهپیمایی می کنند.

حجت الاسلام احمدی با بیان اینکه اخبار داخلی آمریکا از این حقیقت برخوردار است کارگزاران فاسد آمریکایی که در جهان ظلم و جنایت می کنند.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان بیان کرد: امروز  آمریکا از بعد اقتصادی برابر اعلام سایت رسمی؛ میزان بدهی‌هایش تا پایان سال ۲۰۱۹  به ۲۳ تریلیون و ۱۴۷ میلیارد و ۱۴۳ میلیون ۳۰ هزار دلار رسیده است که میزان بدهی هر شهروند آمریکایی تا پایان ماه دسامبر به طور متوسط ۷۰ هزار و ۹۴ دلار و میزان بدهی هر مالیات دهنده آمریکایی به طور متوسط ۱۸۷ هزار و ۳۸۶ دلار بوده است.

وی گفت: مقوله ای بنام امنیت در آمریکا واژه ای نامانوس است و از آنجا که عمر طاغوت و فرعون کوتاه است می توانیم ادعا کنیم در عصر غیبت هستیم و در شرایط ظهور منجی که امید مستضعفان جهان به موعود است تا ریشه ظلم را برچیند و انقلاب اسلامی در گام دوم انقلاب اسلام در حال فراهم ساختن زمینه ظهور منجی و ایجاد بستر تمدن اسلامی که امروز در جهان در حال پیوستن به کاروان ظهور منجی است و بنا بر وعده الهی این حقیقت در حال تحقق است که آیه 5 سوره قصص نیز به این موضوع اشاره دارد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.