1399-03-07 13:50
869
0
68792
واکنش امام جمعه کلاله به جوسازی رسانه های معاند پیرامون ماجرای رومینا اشرافی؛

سیاست یک بام و دو هوای رسانه های معاند/ این رسانه ها روزی مخالف دین و روزی موافق دین هستند

حجت الاسلام کشیری گفت: تکلیف رسانه های معاند با خود نیز مشخص نیست و یک روز به مخالفت به دین می پردازند و در جایی دیگر موافق دین می‌شوند.

به گزارش گلستان ما، به قتل رسیدن رومینا اشرفی دختر تالشی به دست پدر و در پی فرار وی با یک مرد بزرگتر از خود، دست آویزی برای رسانه های معاند شده است که به دین اسلام بتازند.

امام جمعه کلاله در گفتگو با خبرنگار ما، گفت: چهره واقعی غرب وحشی در جریان کرونا آشکار شد؛ اما رسانه های به اصطلاح مدافع مردم ایران، کوچکترین چالش های ایران را به بزرگترین چالش جهان تبدیل می کنند و چشم و گوش خود را در قبال مشکلات و‌چهره واقعی غرب می بندند و اینهم به خاطر جیره خوار بودن آنها است.

وی افزود: همین رسانه ها در برخی موارد که نظام جمهوری اسلامی براساس قانون و شرع اقدام می‌ کند؛ به دین می تازند و در برخی موارد نیز سیاست یک بام و دو هوا را دنبال کرده و از دین برای رسیدن به اهداف خود استفاده می کنند و در مجموع، تکلیف آنها با خود مشخص نیست.

حجت الاسلام کشیری تاکید بر نقش خانواده در تربیت فرزندان، گفت: دین اسلام جامع ترین دین می باشد و بسیاری از مشکلات جوامع با مراجعه به دین اسلام و قرآن قابل حل است و برای تربیت فرزندان نیز همین دین جامع ترین مرجع است و می توان برای مسئله ازدواج نیز مسئولان با توجه به دین و شریعت اسلام، سازوکارهای مناسبی درنظر بگیرند تا در جامعه اسلامی شاهد تصمیمات اشتباه و در نهایت اتفاقات پس از آن نباشیم.

امام جمعه کلاله گفت: متاسفانه بسیاری از دختران و پسران امروزی تحت تاثیر شبکه های ماهواره ای، برخی فیلم های داخلی و شعارهای آزادی که بیشتر جنبه سیاسی و انتخاباتی دارد؛ قرار می گیرند و با تصمیمات اشتباه خود، باعث مشکلات عدیده ای برای خود و خانواده ها می شوند.

حجت الاسلام کشیری در پایان با اشاره بر اینکه دست رسانه های جیره خوار معاند برای مردم ایران رو شده است؛ تاکید کرد: مسلما قوه قضاییه با مجرمان و‌متهمان مماشاتی ندارد و برای موارد  مختلف با آنها برابر قانون رفتار خواهد شد؛ ولی رو سیاهی برای رسانه ها و دشمنان این نظام باقی خواهد ماند که در قبال جنایات غرب سکوت می کنند و در قبال کوچکترین اتفاق در ایران بزرگترین توطئه و جوسازی را در دستور کار خود قرار می هند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.