1399-10-18 18:18
869
0
72523
مسئول بسیج رسانه کشور در گفتگو با گلستان ما:

جمهوری اسلامی ایران استخوانهای پوک امریکا را درهم شکست/ انتقام از امریکا ادامه دارد

مسعود بصیری گفت: امریکایی ها علی رغم همه شاخ و شونه کشیدن ها و جنجال های رسانه ای، یک هیکل تنومند با استخوان های پوک هستند که وقتی پایگاه انها مورد هدف قرار گرفت؛ تا مدت ها امار جان باختگان و خسارات وارده را اعلام نکردند تا با پنهان کردن واقعیت ها، هیمنه توخالی انها برای جهانیان اشکار نشود.

به گزارش گلستان ما، مسعود بصیری، مسئول بسیج رسانه کشور در گفتگو اختصاصی با خبرنگار ما، اظهار داشت: در هفتاد سال گذشته مورد یافت نمی شود که کشوری به منافع امریکا بصورت مستقیم و غیر مستقیم حمله کند و امریکایی ها با کشتن هزاران نفر از ان کشور، جواب آن را ندهد.

وی افزود: با این تفاسیر جمهوری اسلامی ایران پایگاه عین الاسد امریکا را در کشور عراق هدف موشک های خود قرار داد؛ اما امریکا جرات پاسخ به ایران را نداشت.

بصیری تاکید کرد: امریکایی ها علی رغم همه شاخ و شونه کشیدن ها و جنجال های رسانه ای، یک هیکل تنومند با استخوان های پوک هستند که وقتی پایگاه انها مورد هدف قرار گرفت؛ تا مدت ها امار جان باختگان و خسارات وارده را اعلام نکردند تا با پنهان کردن واقعیت ها، هیمنه توخالی انها برای جهانیان اشکار نشود.

مسئول بسیج رسانه کشور تصریح کرد: همانطور که فرماندهان ارشد نیروهای مسلح نیز اظهار داشتند؛ جمهوری اسلامی ایران در امادگی کامل قرار دارد و در صورت کوچکترین اشتباه دشمنان، در زمان و مکان مقتضی، پاسخ کوبنده می دهد.

وی گفت: ما از خرداد سال ۴۲، در بهمن سال ۵۷، در جنگ تحمیلی که خیلی از کشورها درصدد ضربه زدن به ایران بودند، در حال انتقام گرفتن از امریکا و همپیمانان آن هستیم و تا روزی که اقدامات امریکا بر علیه این نظام و انقلاب ادامه داشته باشد؛ انتقام ما نیز ادامه خواهد داشت.

بصیری با بیان اینکه انتقام ما منوط به اتفاقات مقطعی نیست؛ گفت: مقامات جمهوری اسلامی ایران قطعا تدابیری که در زمان و مکان خودش پاسخ قاطعانه به امریکایی ها بدهند را در نظر دارند و مسلما انتقام از امریکایی ها ادامه خواهد داشت.

مسئول بسیج رسانه کشور اظهار داشت: آمریکایی ها بدانند که مردم و مسئولین جمهوری اسلامی ایران مثل برخی از سران کشورهای منطقه در مقابل انها سر تعظیم فرود نمی آورند و ایرانکشوری نیست که امریکا در آن پایگاه نظامی مستقر کند و در مقابل تعرض سربازان امریکایی به مردم خود، سکوت کند.

بصیری در پایان تاکید کرد: ایران، مرد، شرف، منابع خود را در اختیار امریکایی ها قرار نخواهد داد.

انتهای پیام/
 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.