1400-01-06 11:45
582
0
73838
از ابتدای طرح نوروزی صورت گرفت :

ثبت 4.5 میلیون تردد در گلستان / 64 درصد ترددکنندگان پلاک بومی دارند / محور علی آباد به آزادشهر شلوغ ترین مسیر

مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های گلستان با بیان اینکه 64 درصد ترددکنندگان نورورزی پلاک بومی داشتند، گفت: از ابتدای طرح نوروزی تا کنون بیش از ۴ میلیوت و ۵۰۰ هزار تردد در جاده‌های گلستان ثبت شده است.

به گزارش گلستان ما ؛ مهدی میقانی مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های گلستان صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد :  از ابتدای طرح نوروزی (۲۵ اسفندماه) تا پنجم فروردین، چهار میلیون و ۵۱۸ هزار تردد در محور‌های استان ثبت شده است.

میقانی افزود : در این مدت بیش از ۲۷۹ هزار خودرو به استان وارد و بیش از ۲۵۴ هزار خودرو خارج شده اند.

وی با بیان اینکه ۶ درصد این خودرو‌ها وسایل نقلیه سنگین بوده است افزود: ساعت اوج ترافیک بین ۱۸ الی ۱۹ و متوسط سرعت ۷۹ کیلومتر در ساعت بوده است.

این مقام مسئول بیان کرد: محور علی آباد به آزادشهر به بیش از ۳۴۱ هزار تردد، پرترددترین مسیر استان طی این مدت بوده است.

او اضافه کرد : با توجه به خروجی‌های ۵۲ سامانه تردد شمار بر خط استان از ۲۵ اسفند تا ساعت ۲۴ پنجم فروردین، نرخ تردد خودرو‌ها در جاده‌های گلستان ۳۷۷ است که نسبت به پارسال (نوروز ۹۹) که تردد ۲۱۲ بود ۷۷ در صد رشد و نسبت به سال ۹۸ که کرونا نبود (سال سیل ) نرخ تردد حدود یک درصد رشد دارد.

میقانی بیان کرد: در این مدت بیش از ۱۰۳ هزار مسافر با ناوگان حمل و نقل جاده‌ای جابجا شده اند، همچنین بیش از ۱۴ هزار نفر هم با قطار جابجا شده اند.

او گفت: همچنین طی این مدت بیش از ۵ هزار نفر هم با هواپیما جابجا شده اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان گفت: بررسی‌ها نشان می‌دهد پلاک ۶۴ درصد خودرو‌هایی که دیروز در جاده‌های استان تردد کردند، بومی استان است.

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.