1399-10-18 12:56
470
0
72516
نماینده گرگان و آق قلا؛

حمله موشکی ایران به عین الاسد نبوغ نظامی بود / کمیسیون تلفیق بر حمایت از برنامه های دفاعی کشور تاکید دارد

رمضانعلی سنگدوینی گفت: در بودجه سال آینده نگاه ویژه ای به بنیه دفاعی و نیروهای مسلح خواهیم داشت چرا که این حمایت در برنامه بودجه ای بالابردن توان دفاعی ما را به همراه خواهد داشت.

رمضانعلی سنگدوینی در گفت و گو با خبرنگار گلستان ما، اظهار کرد: آمریکا 40 سال فشار مضاعف از طریق جنگ و تحریم به ملت ایران داشته است.

نماینده گرگان و آق قلا توان دفاعی موشکی ایران را از خطوط قرمز کشور دانست و خاطرنشان کرد: ایران به پشتوانه رهبری در همه زمینه ها قوی شد اما در زمینه موشکی، دفاعی و هسته ای مضاعف قوی شد.

وی با اشاره به اینکه جزو 5 کشور دنیا از نظر دفاعی هستیم ، تصریح کرد : اگر آمریکا جرات می کرد و ما را ضعیف می دید جنگی را بر علیه ما راه اندازی می کرد اما به دلیل توان موشکی و نرم افزاری جنگی ما جرئت مقابله با ما را ندارد.

سنگدوینی با تاکید بر نبوغ نظامی ایران در حمله موشکی به عین الاسد ابراز کرد: توان ما از لحاظ نیروهای انسانی، دفاعی و موشکی آن قدر است که هیچ کدام از کشورها جرئت ندارند نگاه نامناسبی داشته باشند چرا که می دانند با کوچک ترین نگاه به ایران تمام منافع آن ها در خاورمیانه را مورد هدف قرار می گیرد.

نماینده گرگان و آق قلا یادآورشد: جبهه های مقاومت در کشورهای مختلف آماده هستند تا پاسخ قاطع به یاوه گویی های دشمنان بدهند و اگر خطایی بکنند عین الاسد تکرار خواهد شد.

عضو کمیسیون تلفیق مجلس یازدهم بیان کرد: در بودجه سال آینده نگاه ویژه ای به بنیه دفاعی و نیروهای مسلح خواهیم داشت چرا که این حمایت در برنامه بودجه ای بالابردن توان دفاعی ما را به همراه خواهد داشت.

انتهای پیام/
 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.