1400-09-02 21:22
685
0
77198
امام جماعت اهل تسنن بندرترکمن:

تفرقه و دشمنی بین شیعه و سنی کار دشمن است

امام جماعت اهل تسنن بندرترکمن گفت: ما چه مشترکاتی با مشرکین داریم ، تفرقه و دشمنی بین شیعه و سنی کار دشمن است.

به گزارش گلستان ما؛ آخوند یوسف سخندان شامگاه امروز در آیین همایش ملی نغمه سرایان اهل سنت کشور که به میزبانی گرگان برگزار شد، اظهار کرد:  وحدت وسیله ای برای به هم رسیدن است.

امام جماعت اهل تسنن بندرترکمن ادامه داد:  نفاق نفرت و ناراحتی را در جامعه بسط و گسترش می دهد و اگر تعقل کنیم در این مسائل موضوعات مهمی دست پیدا می کنیم.

وی متذکر شد: باید قدر جوانان این سرزمین را بدانیم امام(ره) در شروع نهضت انقلاب بیان کرد سربازان من در گهواره هستند و لذا باید جوانان را قدر بدانیم.

این مقام مسئول افزود: باید وحدت و همبستگی را در بین جوانان ترویج کنیم و معنای تسنن و تشیع برای ما معنایی ندارد و ما مسلمان هستیم و یک خدا بیشتر نداریم و همه ما در ایستادن در نماز رو به قبله و با حمد و سوره نماز را شروع می کنیم و با تشهد نماز را پایان می بریم.

آخوند سخندان متذکر شد: ما چه مشترکاتی با مشرکین داریم ، اهل تشیع جز این است که به روی قبله ایست می کنند و این تفرقه و دشمنی بین شیعه و سنی کار دشمن است.

وی افزود: کفار جز اینکه علیه ما دشمنی کند  نقشه دیگری ندارد و تمام سرمایه های خود را در مسیر تفرقه هزینه کرده و درخواست ما این است که به عنوان مداحان و روحانیت به عنوان مربی و مروج جامعه این مسئله را به تمام مردم عزیز برسانیم که ما مسلمانیم  همدلیم و پیرو رسول الله (ص) هستیم.
این مقام مسئول ابراز داشت: در ایران با افکار مختلف همدلی  همزبان موج می زند و در مقابل دشمنان ایستادگی خواهیم کرد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.