1401-04-22 05:22
856
0
80775
دبیر جمعیت گفتمان انقلاب اسلامی گلستان:

تفاوت سیمای جامعه اسلامی با جامعه سکولار در رعایت «حجاب و پوشش» است/ تکامل یک موج فرهنگی بعد از 43 سال

دبیر جمعیت گفتمان انقلاب اسلامی گلستان گفت: تفاوت سیمای جامعه اسلامی با جامعه سکولار در رعایت حجاب و پوشش است که نه تنها ظاهر جامعه را تشکیل می دهد بلکه عامل مهمی برای سلامت جامعه و خانواده است.

حجت الاسلام سیدمهدی میردیلمی امروز در گفتگو با خبرنگار گلستان ما اظهار کرد: یکی از موضوعاتی که در طول تاریخ در معرض آرا و تفسیرهای گوناگون قرار گرفته و همیشه دچار افراط و تفریط شده شخصیت و جایگاه اجتماعی و خانوادگی زن است.

وی افزود: با بروز انقلاب اسلامی و شعار اسلام ناب محمدی از سوی امام و احیای شخصیت زن مسلمان دیدگاه جدیدی درباره زن و ارزش های او در جهان پدید آمد زنان در صحنه عمل در مسائل سیاسی، فرهنگی و اجتماعی پابه‌پای مردان گام برداشتند و در سرنوشت جامعه نقش آفرین شدند.

دبیر جمعیت گفتمان انقلاب اسلامی گلستان تصریح کرد: این موج فرهنگی در طی ۴۳ سال تکامل یافت و دوران سخت و پر فراز و نشیبی را طی کرد و خون هزاران شهید برای رسیدن به این جایگاه ریخته شد.

میردیلمی افزود: امروز به لطف خداوند متعال با وجود رهبر فرزانه انقلاب ما توانستیم الگوی زن سوم را به دنیا معرفی کنیم.

 وی بیان کرد: بی شک مقوله حجاب و عفاف از ضروریات دین و از دغدغه مندی های دلسوزان نظام است تفاوت سیمای جامعه اسلامی با جامعه سکولار در رعایت حجاب و پوشش است که نه تنها ظاهر جامعه را تشکیل می دهد بلکه عامل مهمی برای سلامت جامعه و خانواده است.

دبیر جمعیت گفتمان انقلاب اسلامی گلستان گفت: در طول تاریخ هرگاه سلطه‌گران بخواهند ملتی را از جدیت و عزم راسخ شان بیندازند و هرگاه بخواهند روح سلحشوری و مردانگی را از ایشان بگیرند یکی از برنده ترین حربه ها علیه آن ملت ایجاد و تشدید جاذبه های جنسی و کشاندن جامعه به سمت فحشا است.

میردیلمی تصریح کرد: ما در میان همه کشورهای دنیا ملتی هستیم که برای روابط زن و مرد به طور عموم در صحنه جامعه و در معاشرت های روز مره ضوابط مشخص و معین داریم.

وی با تاکید بر اینکه در جامعه ما حجاب و عفاف مخصوص خواهران نیست، گفت: دستور به پوشش مناسب و شایسته مردان در محیط کار و محیط جامعه و عفت چه درنگاه و چه در کلام و گفتار و رفتار شامل مردان هم میشود مردان نیز مخاطب آیات قرآن هستند.

دبیر جمعیت گفتمان انقلاب اسلامی گلستان بیان کرد: در خصوص تحرکات اخیر و هنجارشکنانه دشمن چه در فضای حقیقی و چه در فضای مجازی از جمله رقص دختران شیراز و حرکت بانوان در شهرهای مختلف و صحبت های هنجارشکنانه ی فائزه هاشمی و مسیح علینژاد که به دنبال دوقطبی کردن فضای جامعه هستند همگی باید هوشیار باشیم و وارد میدان بازی دو قطبی سازی آنها نشویم.

میردیلمی تاکید کرد: شعارهای نه به حجاب اجباری و دعوت به ریختن در خیابان ها ،ازدواج سفید ، چهارشنبه سفید همه اینها شعارهای پوچ و توخالی و بی منطقی است که هر از چند گاهی می زنند و هدف آنها ایجاد نگرانی و تشویش و اغتشاش ذهنی مردم وحتی ناامیدی قشرمذهبی از شرایط اقتصادی وفرهنگی جامعه است.

وی گفت: اکنون که دشمنان از مذاکرات ما با آمریکا ناامید شدند و در فشار هسته‌ای شکست خوردند و دولت موفقیت های زیادی را پیاپی داشته قطعا بیکار نخواهند نشست.

دبیر جمعیت گفتمان انقلاب اسلامی گلستان افزود: ماهواره هایی را به فضا فرستاده ایم و در بریکس و شانگهای خوب پیش رفتیم، در ونزوئلا چندین هزار هکتار زمین کشاورزی گرفتیم تا گندم بکاریم، در تاجیکستان کارخانه پهپاد راه‌اندازی کرده‌ایم در قطر نمایشگاه تجهیزات نظامی زده‌ایم و قدرت ایران روز به روز به لحاظ دیپلماسی سیاسی و بین‌المللی بیشتر شده و به لحاظ اقتصادی درحال جراحی بزرگی هستیم و جلوی اسراف و قاچاق در حال گرفتن هست، قطعا دشمن بیکار نخواهد نشست.

میردیلمی بیان کرد: در این شرایط دشمن بار دیگر دسیسه امثال فائزه هاشمی را علم می کند در میدان واردشود و سر مردم را گرم حواشی کند به هیچ عنوان نباید وارد بازی دشمن شد و تحت تاثیر این رسانه‌ها و هجمه ها قرار گرفت.

وی گفت: باید با قدرت تمام با عزمی راسخ برای ایجاد و تشکیل تمدن نوین اسلامی و زمینه سازی ظهور همه ما تلاش کنیم و با اصلاح جامعه زمینه ساز ظهور حضرت حجت ابن الحسن عسگری مهدی موعود (عج) باشیم.

دبیر جمعیت گفتمان انقلاب اسلامی گلستان افزود: همان بد حجاب و بی حجاب های سرزمین مان به فرمایش امام خامنه‌ای دلبسته به این نظام و انقلاب هستند و این ادعا را میتوان در تشییع جنازه سردار شهید سلیمانی به وضوح دید.

میردیلمی توضیح داد: آحاد ملت ایران به ارزشهای الهی پایبند هستند و توهین به مقدسات اسلامی را برنمی‌تابند ، و انقلاب اسلامی ایران را با تمام وجود دوست می دارند.

وی گفت: در عمق جان تک تک شیر زنان و دلیر مردان سرزمینم ایمان الهی وجود دارد و قلب هایشان مثل همیشه برای امام زمان عج می تپد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.