1399-01-27 11:49
734
0
68202
استاندار گلستان؛

تجربه نگاری از بحران کرونا به مدیریت بحران های دیگر کمک شایانی می کند

استاندار گلستان گفت: یکی از موضوع هایی که در کنترل این ویروس و بحران های پیش رو می تواند به ما کمک کند تجربه نگاری و ثبت در تاریخ است که این موضوع قرار است در بسیج دانشجویی گلستان اتفاق بیفتد.

به گزارش گلستان ما، هادی حق شناس صبح امروز در آیین افتتاح مرکز مطالعات و سنجش پیامدهای شیوع کرونا در استان گلستان که در ناحیه بسیج دانشجویی استان برگزار شد، اظهار کرد: طبق سخنان مقام معظم رهبری ثروت و امکانات منشا قدرت نیست.

استاندار گلستان با اشاره به این موضوع که آمریکا با وجود اینکه قدرت اول اقتصادی جهان است، دارای بیشترین تلفات در زمینه بحران کرونا است، خاطرنشان کرد: جهان امروز در بحران کرونا اگر 125 هزار کشته داده تعداد بسیار زیادی از آن ها آمریکایی هستند و مفهوم این است قوی ترین اقتصاد جهان بیش ترین آسیب را از این ویروس دیده است.

وی افزود: یکی از موضوع هایی که در کنترل این ویروس و بحران های پیش رو می تواند به ما کمک کند تجربه نگاری و ثبت در تاریخ است که این موضوع قرار است در بسیج دانشجویی گلستان اتفاق بیفتد.

حق شناس با اشاره به جهان شمول بودن کرونا، عنوان کرد: همه مراکز تحقیقاتی دنیا بر روی این موضوع کار می کنند اما این اتفاق می تواند کارآمدی خود را در آینده داشته باشد.

استاندار گلستان، تصریح کرد: آمریکایی ها سعی داشته اند همیشه در بحران ها حقه های خود را عملیاتی کنند که این ویروس نیز مستثنی از این اتفاق نبوده، اگر کشورهای دیگر متوجه شوند آمریکایی ها چه کلاهی بر سر جهان می گذارند نگاه دیگری در این بحران پیدا می کنند.

 

وی ادامه داد: در کرونا کشوری پیروز است که تدبیر بهتری انجام دهد، اگر بتوانیم تاریخ را مستند کنیم و به نسل های بعدی منتقل کنیم آینده درخشانی را خواهیم داشت.
انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.