1398-11-03 10:38
2203
0
67254
رییس پارک علم و فناوری گلستان:

بسیج ظرفیت بسیار بزرگ و مناسبی برای توسعه اشتغال فضای مجازی است

رئیس پارک علم و فناوری گلستان گفت: بسیج ظرفیت بسیار بزرگ و مناسبی برای گسترش اقتصاد دیجیتالی و اشتغال فضای مجازی است.

مهدی غفاری در حاشیه نخستین رویداد تخصصی تولید محتوا دیجیتال فعالان فضای مجازی بسیج گلستان در گفت و گو با خبرنگار گلستان ما اظهار کرد: تمرکز بر روی استارت تاپ ها و اقتصاد دیجیتالی می تواند بخش عمده ای از بیکاری جوانان را حل کرده و مردم جامعه در فضای عاری از آلودگی صوتی و مجیطی به اشتغال بپردازند.

وی افزود: در کشورهای پیشرفته دنیا معمولا از اینگونه اشتغال برای مردم جامعه استفاده می شود و فعالیت های کارخانه ای و دیگر مشاغل را به طرف دیگر کشورها سوق می دهند.

رئیس پارک علم و فناوری با اشاره به نخستین رویداد تخصصی تولید محتوای فضای مجازی ادامه داد: با توجه به فرصت کم و اینکه نخستین رویداد است از کیفیت خوبی برخوردار بوده و این نشان دهنده ظرفیت های بسیار خوب گلستان در حوزه استارت تاپ ها و اشتغال فضای مجازی است.

وی حمایت از ظرفیت های استارت تاپ و اشتغال ها در حوزه فضای مجازی را از  وظایف پارک علم و فناوری دانست و خاطر نشان کرد: پارک علم و فناوری ظرفیت خوبی است تا استارت تاپ ها قبل از  تبدیل به شرکت و ورود به بازار کار نخست آموزش داده شده و سپس حمایت های مالی شوند.

غفاری ضمن تشکر از بسیج برای برگزاری چنین روبدادی افزود: برگزاری چنین رویداد و اقتصاد دیجتیالی از وظایف پارک علم و فناوری است و ما قدردان زحمات بسیج در این حوزه هستیم.

رئیس پارک علم و فناوری گلستان ادامه داد: سه تیم برتر این رویداد که ظرفیت تجاری سازی دارند بعد از اتمام نمایشگاه مستقیم وارد پارک علم و فناوری شده و حمایت می شوند.

وی با بیان اینکه تیم های موفق زیادی در این رویداد شناسایی شدند ادامه داد: تیم های دیگر که ظرفیت تجاری سازی دارند شناسایی و ارتباط ما با آنها حفظ می شود ضمن اینکه در حوزه دفاتر کاری ، نرم افزاری و مالی حمایت خواهند شد.

غفاری برگزاری این رویداد را در  رشد و تحول جدید اشتغالزایی در حوزه فضای مجازی موثر برشمرد و گفت: فضای مجازی در دنیا به سرعت در حال پیشرفت است و برگزاری این رویداد در تحول و رشد اشتغالزایی در فضای مجازی بسیار موثر خواهد بود.امید  داریم به این ظرفیت و نیروی انسانی جوان توجه شده تا نقطه قوتی در اشتغالزایی در استان شود.

وی اضافه کرد: فضای مجازی و اطلاع رسانی دقیق و شفاف و سریع در سیاست گذاری کشورها تعیین کننده است و به طور قطع این فضا در ایجاد آثار فاخر در گلستان می تواند تاثیرگذار باشد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.