1399-12-06 12:01
571
0
73389
مشاور امور بانوان و خانواده شهردار گرگان خبر داد :

برگزاری همایش مشق بندگی در شهرداری گرگان / تشریح اقدامات انجام شده در حوزه بانوان شهرداری

مشاور امور بانوان و خانواده شهردار گرگان از برگزاری همایش مشق بندگی به مناسبت ولادت با سعادت حضرت علی (ع) در شهرداری گرگان خبر داد.

به گزارش گلستان ما ؛  فاطمه رضایی صبح امروز با اعلام خبر فوق به خبرنگار گلستان ما گفت: به مناسبت ولادت با سعادت حضرت علی(ع) و روز پدر و آغاز ماه سراسر نور رجب، همایش مشق بندگی، همایش جشن تکلیف فرزندان کارکنان شهرداری گرگان برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: این همایش امروز چهارشنبه 6 اسفندماه جاری در سالن همایش‌های شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی با رعایت دستورات بهداشتی و فاصله اجتماعی برگزار خواهد شد.

مشاور امور بانوان و خانواده شهردار گرگان تصریح کرد: در این همایش به صورت نمادین تعدادی از فرزندان کارکنان شهرداری گرگان حاضر خواهند بود و جشن تکلیف برای این عزیزان برگزار می‌شود.

رضایی همچنین با اشاره به  سالروز ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت روز مادر و روز زن گفت : جشن تکریم بانوان شاغل در مجموعه شهرداری گرگان با عنوان «مادر؛ آرامِ جان» نیز توسط امور بانوان شهرداری برگزار شد .

وی افزود: یکی دیگر از برنامه های ارزشمندی که به همت کارکنان شهرداری اجرا می شود «پویش مهر فاطمی» است که بر اساس آن کمک های نقدی واریز شده به 135 بانوی سرپرست خانوار که پیشتر عملیات شناسایی آنها انجام شده است، اهدا خواهد شد.

 رضایی در ادامه به ویژه برنامه «بانوی نور» اشاره کرد و گفت : یکی زا کارهای خوبی که انجام شد این بود که از بانوانی که طی دو سال اخیر موفق به حفظ کل قرآن کریم شده اند و همچنین فرزندان کارکنان سادات که «فاطمه» نام دارند تجلیل کردیم .

مشاور شهردار گرگان اضافه کرد :  به مناسبت سالروز تکریم مادران و همسران شهدا، ویژه برنامه های شعرخوانی شاعران آیینی استان با عنوان «عصر شعر مادران انتظار» و كاشت نهال و نصب پلاک يادمان شهدای گرگان را با حضور مادران، همسران و خانواده شهدا در تپه نورالشهدا برگزار شد.

گفتنی است از زمان حضور دکتر دادبود در شهرداری گرگان نگاهی ویژه ای به امورات حوزه زنان و بانوان در شهر انجام شده است .

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.