1399-02-22 13:47
1290
0
68593
استاندار گلستان خبرداد؛

بازگشایی محدود آموزشگاه ها و هتل ها در گلستان/ هیچ شهری در گلستان وضعیت قرمز ندارد

استاندار گلستان از بازگشایی محدود آموزشگاه ها و هتل ها در استان تا 50 درصد ظریفیت خبرداد.

به گزارش گلستان ما؛  هادی حق شناس امروز در جلسه ستاد استانی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا اظهار کرد: بیش از 2 ماه از تعطیلی هتل ها و مهمانپذیرهای استان می گذرد و در حال حاضر با توجه به روند کاهشی شیوع ویروس کرونا مقرر شد هتل ها با 50 درصد ظرفیت اقامتی به فعالیت بپردازند اما باید از ارائه باقی خدمات تا اطلاع ثانوی خودداری کنند.

وی افزود: در گلستان 315 آموزشگاه زیر نظر فنی و حرفه مشغول به فعالیت بوده اند که با توجه به شیوع ویروس کرونا تعطیل شده اند و در حال حاضر می توانند با رعایت پروتکل های بهداشتی و حضور نهایتاً 6 کارآموز در هر کلاس ، باز شوند و به ارائه خدمات بپردازند.

استاندار گلستان تصریح کرد: سامانه مشاوره تلفنی رایگان برای بیماران خاص و سرطانی با همکاری تعدادی از پزشکان و تحت نظارت دانشگاه علوم پزشکی راه اندازی شده است تا بیماران را به سمت پزشکان و بیمارستان ها هدایت کنند و در این راستا نیاز است صداوسیما همکاری لازم را جهت اطلاع رسانی مناسب داشته باشد.

وی با بیان اینکه هیچ شهر استان در وضعیت قرمز قرار ندارد، ناکید کرد: کماکان رعایت تمامی مسائل بهداشتی الزامی است.

حق شناس ادامه داد: اعلام شرایط سفید برای برخی از شهرها به معنای عبور کامل از بیماری نیست چرا که عدم کنترل مناسب ممکن است موجب شیوع دوباره بیماری شود.

وی گفت: در خصوص بازگشایی رستوران ها و اماکن ورزشی در هفته های آتی تصمیم گیری خواهد شد و استان تابع تصمیمات ستاد ملی کروناست.

استاندار گلستان با بیان اینکه ممکن است در ارائه اقلام مختلف گرانی در بازار وجود داشته باشد، تاکید کرد: خوشبختانه هیچ کمبودی در تامین مایحتاج عمومی مردم نیست.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.