1399-08-29 13:28
462
0
71650
امیر مکری خبر داد؛

افتتاح ۱۰ پروژه فرودگاهی در کشور/ روزانه به هزار و 400 پرواز عبوری در آسمان کشور سرویس ارائه می شود

مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران از افتتاح ۱۰ پروژه فرودگاهی در کشور با حضور رئیس جمهور خبر داد.

به گزارش گلستان ما، سیاوش امیر مکری پیش از ظهر امروز در آیین افتتاح و بهره برداری از طرح های فرودگاه های گرگان توسط رئیس جمهور اظهار کرد: با افتتاح 10 پروژه فرودگاهی در پنج استان کشور گام بلندی در توسعه خدمات رسانی از فرودگاه ها برداشته شده است.

مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران به پروژه فرودگاه گرگان اشاره کرد و گفت: در فرودگاه گرگان پروژه ترمینال بین المللی، توسعه اپرون و محوطه سازی، ساختمان تشریفات و ساختمان سپاه در نظر گرفته شده است.

وی افزود: پروژه های فرودگاهی امروز در فرودگاه های گرگان، اصفهان، شاهرود، تبریز و مشهد با حضور رئیس جمهور به بهره برداری رسیده است.

امیر مکری عنوان کرد: افتتاح این پروژه ها منجر به توسعه و نوسازی و بهسازی سطوح عوامل میدان پروازی و افزایش مساحت 177 هزار و 600 متر مربع در سطوح پروازی  می شود.

مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران یاد آورشد: شعار اصلی صنعت هوانوردی دنیا ایمنی و امنیت است و در دولت دوازدهم نسبت به  افزایش ارتقاء امنیت پرواز و افزایش مسیرهای پروازی، ایجاد مسیرهای پروازی موازی و کوتاه اقدام کردیم که نتیجه آن باعث کوتاه تر شدن مسیرهای پروازی و کاهش مصرف سوخت بود.

امیر مکری بابیان اینکه روزانه به یک هزار و ۴۰۰ پرواز عبوری را از فضای کشور  سرویس ارائه می کنیم، گفت: همچنین با شیوع کرونا موضوع سلامت نیز در فرودگاه ها اهتمام شد و با استقرار سیستم ها و امکانات پیشرفته برای سنجش از راه دور دمای بدن مسافران، تب سنجی، استقرار ناظران بهداشتی و غیره تمام تلاش خود را برای ایجاد فضای سلام برای  مردم و مسافران انجام دادیم.

وی به هوشمندسازی فرودگاه ها اشاره کرد و گفت: در آینده نزدیک درصدد افزایش هوشمندسازی فرودگاه های کشور هستیم و در این مسیر ۲۴ خدمت در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.