1399-07-29 13:21
1143
0
71121
نماینده شرق گلستان:

استیضاح رئیس جمهور تاثیر مثبتی بر اوضاع کشور نخواهد داشت

رضا آریانپور گفت: با توجه به اینکه در سال پایانی دولت فعلی هستیم؛ علی رغم مشکلات موجود، به نظر میرسد که فقدان رییس جمهور اوضاع را از وضعیتی که هست بدتر خواهد کرد و شاید افرادی هم از بدنه دولت یا سیاسیون هم سو پیگیر این موضوع باشند که مملکت را در وضعیت بلاتکلیفی قرار دهند و ازخودشان رفع مسئولیت کنند.

به گزارش گلستان ما، رضا آریان پور در گفتگو با خبرنگار ما گفت: عملکرد ضعیف دولت در کنترل مشکلات اقتصادی مردم و نیز بی توجهی رییس جمهور به تذکرات نمایندگان ملت، مجلس را به سمت و سوی استفاده از ابزار نظارتی استیضاح رییس جمهور پیش برده است. 

وی افزود: اکثریت مطلق نمایندگان مجلس قلبا خواهان استیضاح و برکناری رییس جمهور هستند و شاید حداقل برای شادی دل ملت و پاسخ به درخواستهای مکرر مردم نامه استیضاح را هم امضا کنند اما خودشان هم می دانند که این امضاها در حد اعلام نظر و هشدار کاربرد دارد و اگر به مرحله اجرا برسد، اوضاع کشور را بدتر خواهد کرد.

نماینده مردم مینودشت، کلاله، گالیکش و مراوه تپه تصریح کرد: با استیضاح رئیس جمهور، معاون اول وی مدیریت قوه مجریه را به دست می گیرد و عملا تغییر مثبتی در کابینه دولت در راستای بهبود مشکلات مردم و اوضاع کشور رخ نخواهد داد .

آریان پور تاکید کرد: با توجه به اینکه روند استیضاح و تغییرات مدیریتی پس از آن چندین ماه طول می کشد و کشور ما عملا از چند ماه آینده وارد فاز انتخاباتی خواهد شد؛ استیضاح و برکناری رییس جمهور در این مدت کوتاه تا انتخابات بعدی، تاثیر مثبتی بر اقتصاد و رفع مشکلات مردم نخواهد داشت بلکه کشور را با چالشهای جدیدی مواجه خواهد کرد.

رضا آریانپور در پایان گفت: با توجه به اینکه در سال پایانی دولت فعلی هستیم؛ علی رغم مشکلات موجود، به نظر میرسد که فقدان رییس جمهور اوضاع را از وضعیتی که هست بدتر خواهد کرد و شاید افرادی هم از بدنه دولت یا سیاسیون هم سو پیگیر این موضوع باشند که مملکت را در وضعیت بلاتکلیفی قرار دهند و ازخودشان رفع مسئولیت کنند. 

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.