1401-07-09 11:05
645
0
81719
امام جمعه اهل سنت قره تپه بندرترکمن در گفتگو با گلستان ما:

آشوبگران باعث تعرض به جان و مال مردم شدند/ با برهم‌زنندگان نظم و امنیت برخورد شود

امام جمعه اهل سنت قره تپه بندرترکمن گفت: آشوبگران باعث تعرض به جان و مال مردم شدند و خسارت زیادی به بیت‌المال وارد کردند، باید با برهم‌زنندگان نظم و امنیت برخورد شود.

عبدالجبار آخوند میرابی امروز در گفتگو با خبرنگار گلستان ما ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی در زاهدان اظهار کرد: وحدت سیره پیامبر گرامی اسلام است مسلمانان باید با الگو قرار دادن سیره نبوی به وحدت اسلامی برسند و آن را روز به روز تقویت کنند، دشمن همواره به دنبال اختلاف افکنی بین شیعه و سنی است.

وی با تاکید بر اینکه پیامبر (ص) راهکار زندگی را برا مسلمانان مشخص کردند، افزود: مسلمان کسی است که سایر مسلمانان از دست و زبان او در امان باشند تعرض به جایگاه و مقام یکدیگر نکنند به خصوص در کشوری که شیعه و سنی در کنار یکدیگر زندگی می‌کنند.

امام جمعه اهل سنت قره تپه بندرترکمن با اشاره به اینکه بهترین راهکار عمل به سیره پیامبر اعظم (ص) است، گفت: با بهره گیری از حدیث نبوی می‌توان زندگی مسالمت‌آمیز را در جامعه ترویج داد.

آخوند میرابی بیان کرد: مسلمان واقعی کسی است که از تمام اختلافات و بدی‌ها دوری کند، هر کسی که با هر نام و عنوانی بین مسلمانان اختلاف‌انگیزی کند حتما متاثر از کفار یا منافقین است.

وی با محکوم کردن تعرض به جان مردم و اموال عمومی تصریح کرد: کسانی که به جان و مال مردم تعرض می‌کنند آنها مخالف سیره رسول الله عمل می کنند و حکومت اسلامی باید با این افراد برخورد کند.

امام جمعه اهل سنت قره تپه بندرترکمن با تاکید بر ضرورت اتحاد و همدلی بین شیعه و سنی گفت: تا زمانی که بین مسلمانان وحدت و انسجام وجود داشته باشد دشمن نمی‌تواند هیچ کاری کند.

وی گفت: آشوبگران باعث تعرض به جان و مال مردم شدند و خسارت زیادی به بیت‌المال وارد کردند، باید با برهم‌زنندگان نظم و امنیت برخورد شود.

آخوند میرابی؛ دلیل اغتشاش و آشوب در کشور به بهانه حمایت از یک زن را توطئه دشمنان دانست و ابراز کرد: حجاب یک حکم الهی است انجام حکم الهی به همه مسلمانان واجب است و همه باید نسبت به این فریضه دینی احترام بگذاریم و آن را رعایت کنیم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.