1399-02-29 10:58
2776
0
68687
یادداشتی خطاب به مدیر کل دادگستری استان گلستان :

آب از جای دیگری گل آلود است / کمیسیون ماده پنج را دریابید

ماه‌ها پیش، رسانه‌ها در خصوص ویژه خواری مدیران به واسطه مجوزات کمیسیون ماده ۵ در عدالت ۹۲ با ذکر مصادیق هشدار دادند لیکن وقعی نهاده نشد.

به گزارش گلستان ما ؛ رضا عباسی فعال فرهنگی اجتماعی استان گلستان نوشت:

هاشمیان رئیس کل دادگستری استان گلستان گفته است: «راه و شهرسازی استان در چندین نوبت اراضی دولتی در مناطقی از گرگان که زمین‌ها قیمت گزافی دارد، به برخی از کارمندان و مدیران این اداره واگذار کرده است.دادستانی گرگان علیه تعدادی از مدیران استانی اعلام‌ جرم کرده و رسیدگی به پرونده در دادسرای گرگان آغاز شده است (ایسنا-۲۰اردیبهشت ۹۹).

جناب هاشمیان! درست است که در عدالت ۹۲ مدیران راه و شهرسازی زمین‌های میلیاردی را به خودشان به ثمن بخس واگذار کرده و ساخت و ساز هم کرده اند.

لیکن زمانی جرات این کار را پیداکرده اند که پیش از آن، زمینه اعطای تراکم به ساخت و ساز یک مجتمع بزرگ که کارکنان دستگاه نظارتی هم در آن حضور دارند را فراهم و سپس راه را برای حضور خود هموار کرده اند.

بهتر است دادستان محترم سرچشمه کار را از کمیسیون ماده پنج پیگیری کند و بپرسند که چگونه در همان محدوده، تقاضاهای تراکم برای مردم عادی (به استناد طرح جامع) رد شده است، ولی برای موارد مذکور به راحتی پذیرفته شده است.

ماه‌ها پیش، رسانه‌ها در خصوص ویژه خواری مدیران به واسطه مجوزات کمیسیون ماده ۵ در عدالت ۹۲ با ذکر مصادیق هشدار دادند لیکن وقعی نهاده نشد و جسارت مدیران راه و شهرسازی را در تخلفات بعدی و تبدیل فضای سبز عمومی به آپارتمان‌های میلیاردی بیشتر کرد.

اگر اعطای امتیاز ویژه در کمیسیون ماده ۵ تحت عنوان تراکم برای مجتمع بزرگی که تعدادی از کارکنان یک نهاد نظارتی در آن ذینفعند (و پیش از آن هم یک نهاد دولتی دیگر در همان محدوده) نبود، و اگر به رسانه‌ها توجه می‌شد جسارت ویژه خواری با اهرم کمیسیون ماده ۵ پیدا نمی‌شد.

جناب هاشمیان! آب از همان کمیسیون گل آلود است... هنوز هم گل آلود است... .

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.