1399-02-22 09:28
1282
0
68587
مدیر کل امور روستایی گلستان:

پیگیر ساخت شهرک جدید آق امام مراوه تپه هستیم+ تصاویر

مدیرکل امور روستایی گلستان از پیگیری ساخت شهرک جدید روستای آق امام، خبر داد.

به گزارش گلستان ما، علی نصیبی، مدیرکل امور روستایی گلستان در بازدیدی که از خانه های تخریب شده اهالی روستای آق امام داشت؛ در جمع مردم از پیگیری کامل ساخت شهرک جدید اهالی روستای آق امام خبر داد.

پیش از این نیز امانگلدی ضمیر فرماندار مراوه تپه در گفتگو با خبرنگار ما از تخریب  بیش از 64 واحد مسکونی در دو مرحله رانش زمین در این روستا، خبر داد و گفت: قرار است که برای گرفتن خانه، مبلغ 3 میلیون تومان به هر خانوار کمک شود.

اما؛ اکنون مردم نگران بارانهای جدید و رانش های دوباره هستند به طوری که برخی از اهالی برای درامان ماندن از تخریب منزل در روستا، به شهرهای کلاله و مراوه تپه برای یافتن خانه آمده اند که همین امر موجب شد تا نرخ رهن و اجاره در این شهرها روند صعودی داشته باشد.د

دهیار روستای آق امام در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص اقدامات بنیاد مسکن در این روستا، گفت: بنیاد مسکن نیز در حال گرفتن مجوزهای لازم و تفکیک زمین برای ساخت منازل اهالی می باشد.

گفتی است شرایط کرونا و موضوع اجتماع در محیطهای جمعی مانند مدرسه را برای اهالی سخت و نگران  کننده کرده و به همین دلیل  اهالی محله سعدآباد از مدرسه خارج شده اند.

 خبرنگار: رضا جامی

انتهای پیام/

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.