1399-01-23 09:49
1143
0
68125
سرپرست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گلستان:

نتیجه مطالعات مسکن محله سعد آباد مراوه تپه به مدیریت بحران ارسال شد

سید محمد حسینی از ارسال نتیجه مطالعات مسکن محله سعدآباد مراوه تپه به مدیریت بحران استان، خبر داد.

به گزارش گلستان ما، 12 فروردین ماه امسال محله سعدآباد روستای آق امام در شهرستان مراوه تپه دچار رانش زمین شد.
بر اثر این حادثه، منازل 25 خانوار ساکن این محله دچار تخریب صد در صدی شد به شکلی که دیگر امکان زندگی در منازل را از دست دادند.

این محله که در سال قبل نیز دچار رانش شده بود به گفته مهندسین بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، دیگر قابلیت سکونت ندارد و باید جابه جایی در آن صورت بگیرد.

سید محمد حسینی، سرپرست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان در گفتگوی قبلی خود با خبرنگار ما از پیگیری موضوع در سطح استان خبر داد و عنوان کرده بود : تمام گزینه های محتمل برای ساکنین محله سعدآباد مد نظر است و قرار است تا آخر هفته موضوع جابه جایی از طرف بنیاد به سرانجام برسد.

با پیگیری مجدد خبرنگار ما، وی  در خصوص این موضوع و کارهای انجام شده توسط  بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گلستان گفت: طبق وعده داده شده، نتیجه مطالعات مشاوران و کارشناسان در خصوص محله سعدآباد را به شکل اولویت بندی گزینه های اسکان اهالی به مدیریت بحران استان ارائه کردیم.

حسینی ادامه داد: در حال حاضر  منتظر پاسخ مدیریت بحران هستیم که بلافاصله بعد از اعلام نظر قطعی مبنی بر اولویت اقدامی برای محله سعدآباد، کارهای اجرایی در محله جدید آغاز خواهد شد.

سرپرست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گلستان گفت: کارهای اولیه انجام شده و بعد از ابلاغ مدیریت بحران بلافاصله کارهای اجرایی شروع می شود و در صورت تایید هر کدام از اولویت بندیها ،بنیاد در کوتاه ترین زمان عملیاتهای بعدی را انجام خواهد داد.

خبرنگار: رضا جامی

انتهای پیام/

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.