1399-02-04 13:12
1266
0
68321
روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گلستان:

تغییرات مدیریتی در بنیاد مسکن، تحت تاثیر جریانات سیاسی نیست

روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گلستان در خصوص تغییرات مدیریتی در این بنیاد گفت: تغییرات مدیریتی در بنیاد مسکن، تحت تاثیر جریانات سیاسی نیست.

به گزارش گلستان ما، از چند روز پیش برخی از تغییرات مدیریتی در استان گلستان که در برخی از ادارات به شکل گسترده صورت گرفته موجب بروز شایعاتی مبنی بر تاثیر نمایندگان منتخب جدید بر این تغییرات شده است.

در تازه ترین تغییرات که در ادارات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان روی داده، تا کنون 5 شهرستان مدیران جدید را تجربه کرده اند که این تغییرات موجب شده برخی مدعی اثر منتخبان مجلس بر این تغییرات شده اند.

اسماعیل نسرکانی، مسئول روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گلستان در گفتگو با خبرنگار ما در این خصوص، گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی که تنها چند روز بعد از استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی با فرمان تاریخی امام راحل تاسیس گردید، در راستای اهداف امام راحل و مقام معظم رهبری در خدمت به مردم بویژه روستائیان عزیز و محرومان مشغول خدمت بی منت است که در این راه بعنوان بازویی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی و به تبع آن دولت ها بوده و هست و در راه خدمت به مردم از همه مسئولان یاری می طلبد و تحت تاثیر جریانات و گروه ها نبوده و نیست.

نسرکانی ادامه داد: این تغییرات مدیریتی قرار بود که قبل از سال جدید انجام شود ولی با توجه به بروز بیماری کرونا، این تغییرات در این زمان انجام شد.

وی توضیح داد: جابه جایی در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در 6 شهرستان انجام خواهد شد که از این تغییرات بیشتر آنها صورت گرفته است.

خبرنگار: رضا جامی

انتهای پیام/

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.