1399-10-28 12:54
1053
0
72682
امام جمعه اهل سنت شهر فراغی شهرستان کلاله:

زنان جامعه اسلام حضرت فاطمه(س) را سرلوحه خود قرار دهند/ جایگاه رفیع دخت نبی اکرم(ص) در بین اهل سنت

الحاج محمد امین آخوند صفری گفت: جایگاه حضرت زهرا(س) در طول تاریخ اسلام و بشریت، جایگاه دنیوی و اخروی است؛ لذا می طلبد زنان جامعه اسلامی این بانوی بزرگ اسلام را سرلوحه زندگی خود قرار دهند.

به گزارش گلستان ما، الحاج محمد امین آخوند صفری، امام جمعه اهل سنت شهر فراغی شهرستان کلاله در گفتگو با خبرنگار ما با شاره به جایگاه و شخصیت حضرت فاطمه زهرا(س)، اظهار داشت: مقام، منزلت و پاکدامنی حضرت فاطمه(س) دختر نبی مکرم اسلام(ص) در وصف نمی‌گنجد.

وی با بیان اینکه پیامبر بزرگ اسلام(ص) حضرت فاطمه زهرا(س) را اهل بهشت و بزرگ زنان بهشت خوانده است، افزود: در میان زنان چهار زن ایمانشان تکمیل شده که یکی از آنان حضرت فاطمه(س) بود که از جهات مختلف زبان زد عام و خاص است.

امام جمعه اهل سنت شهر فراغی با تاکید بر اینکه توجه به‌ویژگی‌های اخلاقی و سیره عملی حضرت فاطمه زهرا(ع) در مسیر زندگی فردی بهترین راه و سیره است، گفت: جایگاه حضرت زهرا(س) در طول تاریخ اسلام و بشریت، جایگاه دنیوی و اخروی است؛ لذا می طلبد زنان جامعه اسلامی این بانوی بزرگ اسلام را سرلوحه زندگی خود قرار دهند.

آخوند صفری یادآور شد: پاک دامنی حضرت فاطمه زهرا(س) به گونه ای بود که لازم است بانوان از وی در پاک دامنی تاسی بگیرند.

وی در پایان با بیان اینکه در کتاب‌های اهل سنت روایات زیادی از رسول اعظم(ص) در شأن و جایگاه حضرت فاطمه زهرا(س) بیان شده است؛ گفت: حضرت فاطمه زهرا(س) در سایه کمالات و فضایل الهی به جایی رسید که پیامبر(ص) عظیم شأن اسلام وی را در جایگاه کرامت نزد خود قرار داده است.

انتهای پیام/

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.