1398-12-06 11:40
1605
0
67633

پیام کاندیدای اهل سنت شرق گلستان در تشکر از حضور حماسی مردم در انتخابات

کاندیدای اهل سنت حوزه شرق گلستان از حضور باشکوه مردم این حوزه در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش گلستان ما،، عبدی باشقره با صدور پيامي از حضور حماسي مردم شريف شهرستان های مینودشت،گالیکش،کلاله و مراوه تپه تشكر و قدردانی کرد.
متن پيام بدين شرح است؛
حضور چشمگیر مردم ولایی و هميشه در صحنه شهرستانهای مینودشت،گالیکش،کلاله و مراوه تپه در انتخابات يازدهمين دوره مجلس شوراي اسلامي، شکوه جاودانه‌ای را آفرید و برگ زرین دیگری بر افتخارات این سرزمین افزود. 
 گام‌های استوار و مشارکت پرشور مردان و زنان در جشن ملی انتخابات، که با درک صحیح شرایط حساس فعلی، در پاسخ به ندای رهبر معظم انقلاب، همراه با دیگر ایرانیان سلحشور، در پای صندوق‌های رای حاضر شدند و حماسه‌ای به یادماندنی رقم زدند سربلندی کشور عزیزمان را قوت بخشید و دشمنان قسم خورده ایران اسلامی را مایوس‌تر ساخت. 

اينجانب از حضور حماسي همه مردم غیور و شهروندان شريف و نیز از زحمات خالصانه تمامی دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات در این حوزه انتخابیه، اعم از نیروهای اجرایی، نظارتی، بازرسي، قضایی، امنیتی و انتظامی، همچنین از اصحاب رسانه‌ به لحاظ اطلاع‌رسانی شایسته درخصوص روند انتخابات، صمیمانه تشكر و قدرداني می‌ نمایم.
همچنین تبریک عرض می نمایم خدمت آقای دکتر رضا آریان پور بعنوان منتخب نماینده یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه شرق گلستان و برای ایشان از ایزد منان توفیق خدمت روز افزون به مردم شریف و نظام مقدس جمهوری اسلامی را آرزومندم.
عبدی باشقره ( کاندیدای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه شرق گلستان)
انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.