1399-10-11 09:55
806
0
72387
نماینده شرق گلستان:

سردار سلیمانی نماد استقامت و پایداری بود/ دنیا به قدرت سردار ایرانی اذعان کرد/ امنیت خود را مدیون حاج قاسم سلیمانی هستیم

نماینده شرق گلستان گفت: سردار سلیمانی با استقامت و پایداری در جبهه های جنگ علیه باطل، با از بین بردن داعش، امنیت را به کل دنیا هدیه داد؛ مردم دنیا خاطره عملیاتهای تروریستی و انتحاری متعدد داعش را در کشورهای اروپایی فراموش نمی کند و سردار سلیمانی با برچیدن بساط داعش کمک زیادی به امنیت این کشورها کرد.

به گزارش گلستان ما، رضا آریان پور، نماینده شرق گلستان در گفتگو با خبرنگار ما، ضمن تسلیت فرا رسیدن اولین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی، گفت: مسلما اگر بخواهیم از رشادت های حاج قاسم سلیمانی بگوییم؛ حتی نمی توانیم به چکیده ای از آن اشاره کنیم.

وی افزود: هیچ کس نمی تواند نقش حاج قاسم سلیمانی را در ریشه کن کردن داعش انکار کند؛ لذا اگر رشادتهای این سردار ایرانی نبود؛ شاید الان باید در ایران و نقاط مختلف ان با پدیده شوم داعش دست و پنجه نرم می کردیم.

نماینده شرق گلستان به ترور ناجوانمردانه این سردار ایرانی و همراهانش اشاره کرد و گفت: ترور شخصیت ها و قهرمانان ملت ما توسط عوامل آمریکا و رژیم صهیونیستی، نشان دهنده اوج ذلت و عجز  این کشورها در مقابله با محور مقاومت به مرکزیت ملت بزرگ ایران است.

نماینده مردم شریف شهرستان های مینودشت، کلاله، گالیکش و مراوه تپه ادامه داد: امریکایی ها و رژیم غاصب صهیونیستی به خیال اینکه با ترور سردار شهید حاج قاسم سلیمانی راه این مدافع و مجاهد پایان خواهد یافت؛ اقدام به ترور این سردار کردند؛ فارغ از اینکه خون این شهید راهی را برای مردم ایران ترسیم کرد که میلیونها سردار سلیمانی این راه را انتخاب کردند و گواه این ادعای ما، تشییع باشکوه و میلیونی این شهید بزرگوار بود.

اریانپور تاکید کرد: همانطور که مقام معظم رهبری نیز تاکید داشتند؛ موشک باران پایگاه عین الاسد عراق که مقر نیروهای امریکایی ها بود؛ صرفا یک سیلی جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به ترور سردار سلیمانی بود و مسلما ایران پاسخی قاطع و کوبنده در دستور کار خود دارد.

وی با بیان اینکه نباید در قبال ترور شخصیت های مهم کشوری سکوت کرد؛ تصریح کرد: دولتمردان ایران باید سیاستی را اتخاذ کنند که از بروز چنین اقداماتی جلوگیری شود و دولت و مجلس باید  راه را برای نیروهای مسلح کشور برای ادامه راه این شهید و تقویت جبهه های مقاومت و در نهایت انتقام خون سپهبد شهید سلیمانی هموار کنند.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در پایان از جوانان این کشور خواست تا رشادتهای این شهید را فراموش نکنند و ادامه دهنده راه او باشند تا به واسطه آن شاهد رویش میلیون ها سلیمانی از مکتب این سردار باشیم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.