1400-08-24 09:38
516
0
77039
رئیس مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور:

دولت سیزدهم به اقوام و مذاهب نگاه ویژه دارد

حجت الاسلام دیلم گفت:انتصاب یکی از علمای اهل سنت کشور به عنوان مشاور ریاست جمهوری، از جمله اقدامات قابل تحسین رئیس جمهور بود که نشان از اهمیت و جایگاه اقوام و مذاهب در دولت سیزدهم است.

 حجت الاسلام نور علی دیلم در گفتگو با خبرنگار گلستان ما، گفت:  یکی از ظرفیت های کشور ما، حوزه اقوام و مذاهب است که در این راستا، در پیروزی انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی و تمامی مناسبت ها و صحنه های مهم نظام و انقلاب شاهد حضور باشکوه اقوام و مذاهب بودیم.

رئیس مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور ادامه داد:  یکی از موضاعاتی که باعث اعتماد سازی اهل سنت نسبت به نظام خواهد شد؛ توجه ویژه به مرزها و محرومیت زدایی و انتصابات در حوزه اهل سنت است که خوشبختانه رئیس جمهور در زمان انتخابات موضوع توجه به اقوام و مذاهب را مطرح کرد و در حال حاضر شاهد اقدامات وی در این راستا هستیم.

حجت السلام دیلم تاکید کرد: حضور رئیس جمهور در استان های که برادران و خواهران اهل سنت ما در حال زندگی هستند، حضور در بین مردم و حضور در دل برنامه ها، یکی از شاخصه های دولت سیزدهم است.

وی ادامه داد: انتصاب یکی از علمای اهل سنت کشور به عنوان مشاور ریاست جمهوری، از جمله اقدامات قابل تحسین رئیس جمهور بود که نشان از اهمیت و جایگاه اقوام و مذاهب در دولت سیزدهم است.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: با توجه به مشاوره ها و رایزنی هایی که در استان گلستان نیز داشتیم؛ خوشبختانه نگاه استاندار جدید هم نگاه ویژه ای در انتصابات اهل سنت خواهد داشت.

حجت الاسلام دیلم در پایان گفت: ما هم به عنوان مرکز اسلامی استان گلستان در کنار استاندار و دولت سیزدهم خواهیم بود تا به واسطه آن باعث افزایش اعتماد اهل سنت به نظام و انقلاب و تحکیم آن باشیم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.