1399-10-18 13:05
886
0
72518
نماینده شرق گلستان:

خروج امریکایی ها از خاورمیانه خواست ملتهای منطقه و سخت ترین انتقام از اشغالگران است/ انتقام اصلی در راه است

رضا اریان پور گفت: خروج نیروهای امریکایی از منطقه و به دنبال آن خنثی شدن برنامه ها و توطئه های انها، سخت ترین و بزرگترین انتقام از این کشور اشغالگر است.

به گزارش گلستان ما، رضا اریان پور، نماینده شرق گلستان در گفتگو با خبرنگار ما، ضمن تسلیت سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همچنین چهلمین روز از شهادت محسن فخری زاده دانشمند هسته ای ایران، اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران همانطور که در گذشته نیز ثابت کرده است؛ دشمنان خود را در زمانی مناسب که به فکر آنها هم خطور نمی کند؛ سرکوب خواهد کرد. 

وی افزود: حمله موشکی و غافلگیرانه ایران به مهمترین پایگاه امریکایی ها در عراق، نشانگر این است که جمهوری اسلامی ایران برای دفاع از ارزشها ، نیروها و مردم خود، وسعت انتقام خود را تنها به خاک خود محدود نمی کند و دشمنان خود را کیلومترها دورتر از خاک خود غافلگیر و نابود می کند.

نماینده مردم شریف شهرستان های مینودشت، کلاله، گالیکش و مراوه تپه با بیان اینکه عملیات یاد شده یک سیلی کوچک و در عین حال نماد توانمندی جمهوری اسلامی در ایجاد بازدارندگی بود؛ یاداور شد: انتقام ترور سردار سلیمانی با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری و ارشد نیروهای مسلح و سپاه پاسداران صرفا با حمله به پایگاه عین الاسد، خاتمه نیافته و راهبردهای مختلف و متعدد دیگری  در این خصوص وجود دارد که انتقام سخت افزاری بخشی از آن بود، که بواسطه آن قدرتهای پوشالی جهان رسوا شدند.

اریان پور ادامه داد: راهبرد دیگری که باید به لحاظ دیپلماتیک و نظامی مد نظر قرار گیرد و تا تحقق نهایی دنبال شود و می توان آن را به عنوان انتقام سخت توصیف کرد؛ خروج  کامل نیروهای امریکایی از منطقه است که به واسطه آن بسیاری از برنامه ها و توطئه های انها خنثی خواهد شد.

نماینده شرق گلستان گفت: همانطور که متذکر شدم؛ خروج کامل نیروهای آمریکایی از منطقه سخت ترین انتقام و در راستای تحقق اهداف سردار دلها، محسوب می شود؛ علاوه بر آن مهمترین خواسته ملت ایران قصاص آمران و عوامل ترور سردار سلیمانی می باشد که اولین گام آن تحت تعقیب قرار دادن ترامپ از طریق پلیس اینترپل است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.