1399-12-23 19:22
924
0
73680

اعضای هیات اجرایی انتخابات در رامیان انتخاب شدند

جلسه انتخاب معتمدین هیات اجرایی سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شورای های اسلامی شهر و روستا شهرستان رامیان برگزار شد.

به گزارش گلستان ما، پیش از ظهر امروز، جلسه انتخاب معتمدین هیات اجرایی انتخابات در رامیان با حضور فرماندار و رئیس هیات اجرایی شهرستان، معتمدین، اعضای اداری هیات اجرایی، اعضای هیات نظارت انتخابات ریاست جمهوری و هیات نظارت شورایی برگزار شد.

جواد صادقلو فرماندار رامیان در این جلسه اظهار داشت: وظیفه ما رعایت اصل بی طرفی، ایجاد بستر مناسب برای برگزاری انتخاباتی با شکوه و مشارکت حداکثری مردم با اولویت رعایت پروتکل های بهداشتی به منظور حفظ سلامت عمومی است. 

وی افزود: امیدوارم افرادی که علاقمند به کار در هیات اجرایی و سابقه در این حوزه را داشته باشند خود را در معرض انتخاب قرار داده تا پس از انتخاب ۸ نفر معتمد به اتفاق اعضای اداری هیات اجرایی ترکیب اصلی جهت پیگیری امور مرتبط با انتخابات مشخص شود.

فرماندار شهرستان رامیان خاطر نشان کرد: بر اساس قانون مسئولیت بسیار سنگین و حساسی بر عهده معتمدین قرار داده مش بود و امید است با توکل بخدا و رعایت قانون در یک فضای توام با همدلی و تعامل انتخابات این دوره را هم با موفقیت پشت سر بگذارنیم.

در پایان جلسه از میان ۳۰ نفر از معتمدین، رستم ابراهیمی خان ببین، ناصر بای، ایوب جرجانی، مقصود بای، سید احمد باقری رامیانی، مسعود مازنی، جواد مسعودی و حمیدرضا مطهری فر به عنوان ۸ نفر هیات اجرایی در رامیان، انتخاب شدند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.