1399-01-26 12:33
963
0
68181

سرنوشت مبهم پرونده صندوق ذخیره فرهنگیان!

جمعی از فرهنگیان عضو صندوق ذخیره فرهنگیان از رئیس قوه قضاییه درخواست دارند که پرونده صندوق ذخیره فرهنگیان را به سرانجام برساند.

به گزارش گلستان ما، در سال 1395، یعنی حدود 4 سال پیش و در یک فضای رسانه ای، پرده از از بزرگترین اختلاسهای کشور در صندوقی متعلق به  فرهنگیان، برداشته شد.

اختلاسی که از 8 هزار میلیارد تومان شروع شده و در ادامه ماجرا به 12 هزار میلیارد تومان رسید.

این ماجرا تا مدتها به خصوص تا زمان برگزاری انتخابات جدید صندوق ذخیره که خودش هم با حواشی خاصی برگزار شد؛ در تنور رسانه ای در حال مطرح شدن بود ولی ناگهان از صدر اخبار مطرح کشور برچیده شد.

 

حالا از زمان مطرح شدن این فساد اقتصادی حدود 4 سال می گذرد ولی هنوز جامعه فرهنگیان از پایان یافتن پرونده آن، خبر موثقی ندارند.

در همان ایام یکی از متهمان این اختلاس نیز از کشور فرار کرد و مردم از سرانجام این فراری نیز هنوز خبری ندارند.

حالا که 4 سال از افشای این اختلاس می گذرد، برخی از فرهنگیان هنوز عضو این صندوق هستند و هر ماه نیز مبلغی را به صندوق می پردازند ولی از نتایج صندوق و مزایای آن  فقط تا حد این که در بازنشستگی مبلغی به آنها داده می شود؛ مطلع هستند.

برخی از اعضای این صندوق درخواست می کنند تا رسانه پیام آنها را به رئیس قوه قضاییه برساند و از وی بخواهد که پیگیر سرانجام حواشی صندوق ذخیره فرهنگیان شوند و حق را به حق دار برسانند.

در ضمن فرهنگیان از اعضای فعلی صندوق ذخیره نیز انتظار دارند که خدمات واقعی تری را به اعضاء بدهند تا رغبت بیشتری برای فرهنگیان نسبت به عضویتشان، ایجاد شود.

خبرنگار: رضا جامی

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.