1401-05-19 14:49
400
0
81136
مدیرکل تعزیرات استان گلستان:

جریمه 160 میلیونی واحد خبازی در علی آبادکتول/ تشکیل بیش از هزار پرونده در حوزه آرد و نان

مدیرکل تعزیرات استان گلستان به برخورد تعزیرات حکومتی در حوزه آرد و نان اشاره کرد و گفت: در سال گذشته در این حوزه 180 پرونده تشکیل شده بود و امسال این پرونده ها به یک هزار و 32 پرونده رسیده است و همچنین جرائم را افزایش دادیم.

تقی حسام، مدیرکل تعزیرات استان گلستان با حضور در پایگاه خبری تحلیلی گلستان ما از تحریریه این مجموعه دیدار و به سوالات خبرنگاران این مجموعه پاسخ داد.

 مدیرکل تعزیرات استان گلستان گفت: مجموعه تعزیرات حکومتی  به وظیفه مندی خود عمل می کند و تلاش می کنیم که با نظارت ها و رسیدگی به پرونده های تخلفات در کنار مردم باشیم.

حسام به سرعت رسیدگی پرونده ها در تعزیرات حکومتی تاکید کرد و گفت: آمادگی پذیرش گزارشات مردم و رسیدگی به مشکلات آنان هستیم.

وی به برخورد تعزیرات حکومتی در حوزه آرد و نان اشاره کرد و گفت: در سال گذشته در این حوزه 180 پرونده تشکیل شده بود و امسال این پرونده ها به یک هزار و 32 پرونده رسیده است و همچنین جرائم را افزایش دادیم.

مدیرکل تعزیرات استان گلستان متذکر شد: براساس این افزایش جرائم یکی از واحدهای خبازی متخلف در شهرستان علی آبادکتول 160 میلیون تومان جریمه شده است، ما به وظیفه مندی خود عمل می کنیم و امید داریم با تدابیر مسئولان مشکلات شلوغی صف هایی نانوایی حل شود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.