1399-10-30 10:12
791
0
72714
رییس قرارگاه ۱۷ ربیع شهرستان گالیکش:

تمام ظرفیت بسیج برای نظارت بر بازار پای کار آمد

فرمانده سپاه گالیکش گفت: تمام ظرفیت بسیج در عرصه نظارت بر بازار پای کار آمده است و می‌بایست تمام ارگان‌ها با تعامل و سعه صدر بتوانند در این جنگ تمام عیار اقتصادی که دشمن با تحریم‌های ظالمانه به‌وجود آورده است، مشکلات بازار و کمبود اقلام معیشتی مردم را برطرف کنند.

به گزارش گلستان ما، احمد کوهستانی در جلسه با اعضای قرارگاه ۱۷ ربیع شهرستان گالیکش اظهار داشت: تمام ظرفیت بسیج در عرصه نظارت بر بازار  پای کار آمده است و می‌بایست تمام ارگان‌ها با تعامل و سعه صدر بتوانند در این جنگ تمام عیار اقتصادی که دشمن با تحریم‌های ظالمانه به‌وجود آورده است، مشکلات بازار و کمبود اقلام معیشتی مردم را برطرف نمایند.

وی افزود: عملکرد قرارگاه ۱۷ ربیع در حوزه مدیریت بر شبکه توزیع اقلام ضروری و به تعادل رساندن آن کاملا مشهود است و در این مسیر مشکلاتی وجود دارد که با تعامل ارگان‌ها و نهادهای مربوطه می‌توان این مشکلات را برطرف کرد.

 رئیس قرارگاه ۱۷ ربیع سپاه گالیکش گفت: این قرارگاه با تلاش‌های بسیج اصناف جلسات پیرامون این موضوع را به‌صورت مستمر برگزار می‌کند تا در عرصه نظارت بر انبارهای ورودی و خروجی کالاها؛ سامانه بازارگاه و کمک اثربخش به شبکه بازرسان بازار بتواند نقش تاثیر گذاری را در کنترل بازار و آرامش نسبی بر قیمت‌ها و کنترل بازار داشته باشد.

کوهستانی تاکید کرد: تمام تلاش مسئولین شهرستان و اعضای قرارگاه ربیع رسیدن کالاهای معیشتی و اقلام ضروری به دست مردم است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.