1401-03-23 10:29
373
0
80424
نماینده مجلس:

تصمیمات امنیتی در اجرای شفافیت قوای سه گانه مراقبت شود

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: دشمنان زیادی داریم که به دنبال آسیب به نظام هستند طرح شفافیت قوای سه گانه هم باید بتواند تصمیمات را به اطلاع مردم برساند و هم در اجرای آن باید از برخی تصمیمات امنیتی مراقبت شود.

شرمضانعلی سنگدوینی در گفتگو با خبرنگار گلستان ما گفت: طرح شفافیت قوای سه گانه مصوبه مجلس است و باید به آن عمل شود و در آنجاهایی که مسائل مالی از لحاظ امنیتی نباید بیان شود در این قانون دیده شده است.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این قانون حتما باید مسیر خود را طی کند و آن چیزی که به امنیت ملی ما لطمعه می زند و آن را در معرض خطر قرار می دهد باید در اجرای آن مراقبت شود و برای آن شفافیت معنا ندارد و این مهمترین موضوع است.

سنگدوینی ابراز داشت: دشمنان زیادی داریم و همه به دنبال این هستند برای ما مشکلاتی را ایجاد کنند و امنیت ملی ما را به خطر بیندازند با توجه به اینکه تحریم هستیم و مجامع غربی به دنبال ایجاد مشکلات برای ما هستند.

وی افزود: این قانون تصمیم 290 نماینده است و این تعداد نماینده این طرح را امضاء کردند که در صحن مطرح شود و این مسیر را طی کند، کلمه به کلمه این طرح مورد بررسی قرار گرفت، شاید من موافق و یا مخالف این طرح باشم ولی وقتی رای می آورد دیگر باید به آن تمکین کنم.

این مقام مسئول افزود: ما یک حکومت جمهوری هستیم و تصمیماتی که در این سه قوای  گرفته می شود باید مردم آگاه باشند، برخی تصمیمات امنیتی است و باید مراقبت شود و از سویی دیگر بخشی دیگر از تصمیمات باید به اطلاع مردم رسانده شود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.